بازدید میدانی دادستان رودبار جنوب استان کرمان از کارگاه‌های پخت و فروش شیرینی
بازدید میدانی دادستان رودبار جنوب استان کرمان از کارگاه‌های پخت و فروش شیرینی

خبرگزاری میزان – در راستای حفظ و حراست ازحقوق و سلامت عامه و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب از کارگاه‌های شیرینی پزی و شیرینی فروشی این شهر بازدید کرد. حامد عمرانی، دادستان عمومی و انقلاب رودبارجنوب در حاشیه این بازدید ضمن تاکید بر لزوم […]

خبرگزاری میزان – در راستای حفظ و حراست ازحقوق و سلامت عامه و نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب از کارگاه‌های شیرینی پزی و شیرینی فروشی این شهر بازدید کرد.

حامد عمرانی، دادستان عمومی و انقلاب رودبارجنوب در حاشیه این بازدید ضمن تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا، افزود: سلامت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و با واحد‌های صنفی که با سهل انگاری سلامت مردم را به مخاطره بیندازند، برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید ضمن تذکر به یک واحد شیرینی فروشی و یک فروشگاه زنجیره ای، سه شیرینی فروشی و شیرینی پزی دیگر پلمب شد.

این مقام قضایی با اشاره به اینکه در جریان این بازدید و در راستای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان دستور پلمب یک قهوه سرا نیز صادر شد، ادامه داد: از ابتدای سال جاری دو بازدید از سوی هیات‌های نظارتی از سطح بازار شهرستان انجام شده و مقرر است که این بازدید‌ها به صورت مستمر ادامه پیدا کند.

شایان ذکر است، این بازدید با حضور فرماندار، معاون فنی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، فرمانده سپاه، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان و سایر مسوولین شهرستان رودبار جنوب صورت گرفت.

انتهای پیام/