بازدید مسئولان قضایی شهرستان شیروان از کشتارگاه صنعتی طیور
بازدید مسئولان قضایی شهرستان شیروان از کشتارگاه صنعتی طیور

خبرگزاری میزان – میلانلویی، رئیس دادگستری شیروان ضمن تقدیر از مدیرعامل کشتارگاه صنعتی طیور پرستو به دلیل بکارگیری مددجویان زندان و نهاد‌های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی در این واحد صنعتی این امر را اقدامی خداپسندانه دانست که موجبات دلگرمی هرچه بیشتر مددجویان در بازگشت به کانون خانواده و جامعه را فراهم کرده است. […]

خبرگزاری میزان – میلانلویی، رئیس دادگستری شیروان ضمن تقدیر از مدیرعامل کشتارگاه صنعتی طیور پرستو به دلیل بکارگیری مددجویان زندان و نهاد‌های حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی در این واحد صنعتی این امر را اقدامی خداپسندانه دانست که موجبات دلگرمی هرچه بیشتر مددجویان در بازگشت به کانون خانواده و جامعه را فراهم کرده است.

وی با اشاره به تاکیدات مضاعف مقام معظم رهبری طی سنوات گذشته در راستای پشتیبانی از کارآفرینان و تولیدکنندگان، از حمایت جدی و راهگشای دستگاه قضایی از واحد‌های تولیدی در این شهرستان خبر داد.

میلانلویی افزود: موانع و مشکلات و کمبود‌هایی که این مجموعه در حوزه‌های مختلف دارد را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم تمامی مسئولان ذی ربط نیز در حوزه‌های مختلف با تلاش‌های مضاعف و حمایت‌های قاطعانه اسباب شکوفایی و رونق اقتصادی هرچه بیشتر را در واحد‌های تولیدی فراهم سازند.

هدایتی نیا، دادستان عمومی و انقلاب شیروان نیز با بیان اینکه این مجموعه از بهترین تولیدکنندگان در سطح این شهرستان است که هم در حوزه تولید و هم در بخش‌های کمک به مددجویان فعال است، از انجمن حمایت از زندانیان و جرایم غیرعمد خواست در زمینه ایجاد اشتغال و بازپروری محکومین حبس بیش از پیش فعالیت کنند.

وی افزود: ضرورت دارد در پیگیری مشکلات و رفع کمبود‌ها و نیاز‌های این مجموعه، مسئولان توجه بیشتر داشته باشند.

به گفته مدیرعامل این مجموعه، کشتارگاه مذکور با مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع یکی از ۲۸ کشتارگاه مدرن گرید A در سطح کشور و یکی از سه کشتارگاه مدرن در شمال شرق کشور است که ظرفیت کشتار روزانه آن شش هزار قطعه در ساعت است و در حال حاضر ۱۳۰ نفر بصورت مستقیم و ۴۵۰ نفر نیز در گروه زنجیره تولید در این کشتارگاه اشتغال دارند و با این وجود ظرفیت کشتار انواع طیور از جمله مرغ، بوقلمون، بلدرچین و کبک را با رعایت کامل ضوابط بهداشتی و قرنطینه‌ای در خود دارد.

انتهای پیام/