بازدید سرزده رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی میناب
بازدید سرزده رئیس کل دادگستری هرمزگان از حوزه قضایی میناب

خبرگزاری میزان – رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن بازدید سرزده و بازرسی از فعالیت‌های حوزه قضایی میناب با مسئولین و کارکنان دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد. وی همچنین پس از بررسی وضعیت شعب و بخش‌های مختلف دادگستری و دادسرای شهرستان میناب، به منظور ارتقای سطح عملکرد و […]

خبرگزاری میزان – رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن بازدید سرزده و بازرسی از فعالیت‌های حوزه قضایی میناب با مسئولین و کارکنان دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی همچنین پس از بررسی وضعیت شعب و بخش‌های مختلف دادگستری و دادسرای شهرستان میناب، به منظور ارتقای سطح عملکرد و رفاه حال مراجعان، توصیه‌های لازم را ارائه نمود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با برخی از مراجعان دستگاه قضایی در شهرستان میناب نیز دیدار کرد و به بررسی مطالبات آنها پرداخت.

در ادامه این بازدید که معاونین رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز حضور داشتند، از زحمات آن دسته از قضات و کارمندان حوزه قضایی میناب که در اجرای سیاست‌های ابلاغی ، کاهش موجودی پرونده‌ها، تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به مردم نقش آفرینی فعال نموده اند، تقدیر شد.

شایان ذکر است: در جریان این بازدید ، حسن نیک‌طبع رئیس دادگستری میناب و علی گرمه ای دادستان این شهرستان، گزارشی از عملکرد، دستاوردها و برنامه‌های این حوزه قضایی ارائه نمودند.

انتهای پیام/