بازدید رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از ندامتگاه هدایت
بازدید رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از ندامتگاه هدایت

خبرگزاری میزان – رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی و مدیر کل زندان‌ها با حضوری چند ساعته در ندامتگاه هدایت به صورت ویژه به مشکلات زندانیان پرداختند. با دعوت عتباتی رییس کل دادگستری استان جهت حضور گسترده مسؤلین قضایی و وقضات در زندان به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات زندانیان بصورت چهره به چهره، […]

خبرگزاری میزان – رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی و مدیر کل زندان‌ها با حضوری چند ساعته در ندامتگاه هدایت به صورت ویژه به مشکلات زندانیان پرداختند.

با دعوت عتباتی رییس کل دادگستری استان جهت حضور گسترده مسؤلین قضایی و وقضات در زندان به منظور بررسی و رسیدگی به مشکلات زندانیان بصورت چهره به چهره، ریبس کل دادگستری استان و معاونین قضایی ایشان، دادستان مرکز استان و معاونین وی بهمراه ۳۵ نفر از مسؤلین قضایی وقضات شهرستان ارومیه با همراهی محمدی مدیر کل زندان‌های استان ودیگر مسئولان زندان در محل زندان مرکزی ارومیه حضور یافتند و بعداز اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در زندان، در قالب ۲۰ گروه با حضور در کلیه بند‌ها بصورت چهره به چهره با زندانیان گفتگو وبه مشکلات آنان رسیدگی کردند. این بازدید بیش از۵ ساعت به طول انجامید.

در همین راستا، رییس کل دادگستری استان ومدیر کل زندان‌ها با حضوری چند ساعته بصورت ویژه به مشکلات زندانیان پرداختند.

عتباتی رئیس کل دادگستری استان هدف از این بازدید گسترده وبرنامه ریزی شده را رسیدگی به مشکلات زندانیان وبررسی وضعیت زندانیانی که امکان برخورداری از ارفاقات وتاسیسات قانونی را دارند خواند.

عتباتی متذکر شد که ارفاقات والطاف قانونی شامل حال محکومانی هست که نظم وامنیت جامعه را بر هم نزده اند وخطری به جامعه ندارند وجرایم ارتکابی آن‌ها کم اهمیت است.

عتباتی افزود حضور قضات در زندان ودیدار چهره به چهره با زندانیان هم آرامش خاطری برای زندانیان وهم زندانبانان هست وبه مرتفع نمودن مشکلات موجود در زندان‌ها هم کمک شایانی خواهد کرد.

رئیس شورای قضایی استان در پایان ابراز امیدواری کرد این بازدید‌ها و شنیدن درخواست‌های زندانیان موجبات آزادی تعدادی از محکومان مستعد را در روز‌های آتی فراهم بکند.

انتهای پیام/