بازدید رییس و قضات دادگستری شهرستان انار از زندان رفسنجان
بازدید رییس و قضات دادگستری شهرستان انار از زندان رفسنجان

خبرگزاری میزان – جواد طالبیان، رئیس دادگستری شهرستان انار اظهار داشت: در پی تاکیدات رییس قوه قضاییه و فرمایشات رئیس کل دادگستری استان کرمان در خصوص پیگیری امورات مربوط به زندانیان، قضات دادگستری انار از زندان رفسنجان بازدید کردند. وی افزود: در بازدید از زندان رفسنجان، از نزدیک و رو در رو با کلیه زندانیان […]

خبرگزاری میزان – جواد طالبیان، رئیس دادگستری شهرستان انار اظهار داشت: در پی تاکیدات رییس قوه قضاییه و فرمایشات رئیس کل دادگستری استان کرمان در خصوص پیگیری امورات مربوط به زندانیان، قضات دادگستری انار از زندان رفسنجان بازدید کردند.

وی افزود: در بازدید از زندان رفسنجان، از نزدیک و رو در رو با کلیه زندانیان دارای محکومیت و تحت قرار دیدار و بررسی لازم در خصوص زندانیان صورت گرفت.

این مقام قضایی عنوان کرد: قضات با بررسی پرونده‌های زندانیان دستورات لازم را در جهت فک قرار ها، کاهش تامین کیفری تعدادی از زندانیان و تامین متناسب صادر کردند و موجبات آزادی تعدادی از زندانیان در صورت تودیع ضمانت لازم فراهم شد.

طالبیان خاطر نشان کرد: مقررگردید در اسرع وقت در خصوص تعدادی از زندانیان تحت قرار وقت رسیدگی تعیین و با برقراری ارتباط ویدئو کنفرانس از طریق دادگستری با زندان جلسات رسیدگی الکترونیکی برگزار و تصمیمات لازم اخذ شود.

انتهای پیام/