بازدید رئیس کل دادگستری کرمان از مجتمع جهان فولاد شهرستان بردسیر
بازدید رئیس کل دادگستری کرمان از مجتمع جهان فولاد شهرستان بردسیر

خبرگزاری میزان – یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در بدو ورود به شهرستان بردسیر از مجتمع جهان فولاد این شهرستان بازدید و برای حل مشکلات این واحد اقتصادی در زمینه‌های عرضه محصولات در بورس و مشکلات بانکی آن دستورات لازم را صادر کرد. رئیس کل دادگستری استان کرمان در جریان بازدید از این […]

خبرگزاری میزان – یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در بدو ورود به شهرستان بردسیر از مجتمع جهان فولاد این شهرستان بازدید و برای حل مشکلات این واحد اقتصادی در زمینه‌های عرضه محصولات در بورس و مشکلات بانکی آن دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در جریان بازدید از این مجتمع بزرگ اقتصادی بر حل مشکلات موجود در مسیر فعالیت این کارخانه تاکید و بخشی از پیگیری‌های لازم برای حل مشکلات را به صورت تلفنی انجام داد.

وی عرضه میلگرد تولیدی این مجتمع در بورس را راهی برای جلوگیری از ورود دلالان به این حوزه دانست و تاکید کرد: در صورت عرضه این محصول در بازار آزاد، امکان ورود دلالان و افزایش بی رویه قیمت میلگرد وجود دارد.

موحد ادامه داد: به منظور حل مشکلات این واحد تولیدی در مسیر فروش محصولات خود، هماهنگی‌های لازم در قالب یک نشست مشترک با مجموعه‌های مربوطه انجام می‌شود.

میرمحمدی، مدیر دفتر مدیرعامل جهان فولاد نیز در جریان این بازدید ضمن تقدیر از حمایت‌های قضایی به منظور حل مشکلات واحد‌های وابسته به این مجتمع از جمله مجتمع آلیاژ و کارخانه کابل سازی، گفت: این مجتمع اقتصادی ظرفیت صادرات ۵۰۰ تا ۶۵۰ هزار تن میلگرد در سال را دارد.

وی اظهار کرد: مجتمع جهان فولاد بردسیر ظرفیت عرضه هفتگی ۱۰ هزار تن میلگرد در بورس را دارد، اما نهایتا دو هزار تن میلگرد به فروش می‌رود و لازم است که پیگیری‌های لازم به منظور حل مشکلات موجود در مسیر فروش این مجتمع انجام شود تا این واحد بتواند به صورت مستمر به تولید خود ادامه دهد.

انتهای پیام/