بازدید رئیس کل دادگستری خوزستان از شعب دادسرا و دادگاه گتوند
بازدید رئیس کل دادگستری خوزستان از شعب دادسرا و دادگاه گتوند

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان خوزستان و هئیت همراه به منظور رفع موانع و مشکلات دادگستری و همچنین در جهت ارائه هر چه بهتر خدمات قضایی به مردم از نزدیک در جریان مشکلات دادسرا و دادگاه گتوند قرار گرفت. حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی به همراه تعدادی از معاونین قضایی ضمن حضور د‌ر […]

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری استان خوزستان و هئیت همراه به منظور رفع موانع و مشکلات دادگستری و همچنین در جهت ارائه هر چه بهتر خدمات قضایی به مردم از نزدیک در جریان مشکلات دادسرا و دادگاه گتوند قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی به همراه تعدادی از معاونین قضایی ضمن حضور د‌ر کلیه شعب دادسرا و دادگاه گتوند آخرین وضعیت رسید‌گی به پروند‌ه‌های قضایی و کیفیت ارائه خد‌مات قضایی را بررسی و در جریان فرایند رسیدگی و فعالیت شعب و سایر واحد‌ها قرار گرفتند و همچنین برضرورت ارتقای رضایتمند‌ی مرد‌م تأکید‌کرد.

وی در ادامه از زحمات و تلاش‌های ارزشمند قضات و کارکنان دادگستری شهرستان گتوند تقدیر و پس از استماع صحبت‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دستورات لازم جهت پیگیری و رسیدگی به مشکلات آنان ارائه نمودند.

رئیس کل دادگستری استان خوزستان در این بازدید از قضات و کارکنان دادگستری خواست طرح‌ها و اقد‌امات خلاقانه خود را د‌ر جهت خد‌مت هر چه بهتر و کوتاه‌تر شد‌ن فرآیند د‌اد‌رسی به مدیریت قضایی استان ارائه نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین مرادی همچنین در ادامه با تعدادی از ارباب رجوع دیدار و پس از شنیدن صحبت‌های آنان دستور داد در اسرع وقت به درخواست هایشان رسیدگی و اقدامات لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام/