بازدید بازرس کل استان قم از پروژه متروی این شهر
بازدید بازرس کل استان قم از پروژه متروی این شهر

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین محمود طالبی، بازرس کل استان قم در راستای نظارت بر هیأت‌های بازرسی مستقر در دستگاه‌های اجرایی استان قم، از پروژه متروی قم به صورت میدانی بازدید کرد. بازرس کل استان قم در محل پروژه از طولانی شدن اجرای پروژه مترو انتقاد و در جهت تسریع و رفع موانع احتمالی پیش‌رو در […]

خبرگزاری میزان – حجت‌الاسلام والمسلمین محمود طالبی، بازرس کل استان قم در راستای نظارت بر هیأت‌های بازرسی مستقر در دستگاه‌های اجرایی استان قم، از پروژه متروی قم به صورت میدانی بازدید کرد.

بازرس کل استان قم در محل پروژه از طولانی شدن اجرای پروژه مترو انتقاد و در جهت تسریع و رفع موانع احتمالی پیش‌رو در راه‌اندازی پروژه مذکور اعلام آمادگی کرد.

بیشتر بخوانید:

وی اظهار داشت: چنانچه در اجرای صحیح و سریع پروژه کارشکنی و اخلال صورت گیرد، مسلماً بازرسی‌کل استان قم با عوامل آن چه شخص حقیقی و یا حقوقی برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

طالبی اظهار کرد: با توجه به استقرار هیأت بازرسی در محل و نیز پیگیری‌های مستمر بازرسی‌کل استان قم، مقرر شد در شش ماه اول سال ۱۴۰۰ فاز اول مترو حد فاصل بین میدان مطهری تا میدان کشاورز جهت آماده‌سازی به‌منظور بهره‌برداری وارد تست گرم شود.

انتهای پیام/