بازدید ایرج شهین‌باهر از چندین پروژه مهم در منطقه ۵
بازدید ایرج شهین‌باهر از چندین پروژه مهم در منطقه ۵

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر که جمعه های هر هفته خود را به بازدید از پروژه های شهری اختصاص می دهد، امروز آسفالت ریزی اتوبان پاسداران را به عنوان مقصد اول خود انتخاب کرد.در حال حاضر ۷۰۰ متر از این اتوبان با ۳ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت ساماندهی می شود. پیش تر […]

به گزارش قلم پرس، ایرج شهین باهر که جمعه های هر هفته خود را به بازدید از پروژه های شهری اختصاص می دهد، امروز آسفالت ریزی اتوبان پاسداران را به عنوان مقصد اول خود انتخاب کرد.
در حال حاضر ۷۰۰ متر از این اتوبان با ۳ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت ساماندهی می شود. پیش تر نیز ۳ کیلومتر از اتوبان پاسداران آسفالت ریزی شده بود و روند ساماندهی این اتوبان به عنوان یکی از مطالبات شهروندان تداوم دارد.
ایرج شهین باهر سپس از پروژه مقاوم سازی پل دانشگاه آزاد بازدید کرد. این پل نیز در مسیر اتوبان پاسداران قرار گرفته و با ۲ میلیارد و ۶۰۰میلیون  تومان اعتبار توسط شهرداری منطقه ۵ تبریز مقاوم سازی می شود. این اقدامات در راستای کاهش خطرپذیری در نقاط مختلف اتوبان پاسداران اجرا شده و همچنان تداوم دارد.
سومین مقصد امروز شهردار تبریز، طرح اتوبان ولایت بود. احداث این اتوبان یکی از مفاد تفاهم نامه شهرداری تبریز و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاست. فاز اول اتوبان ولایت که شامل دو تقاطع غیرهمسطح است به طول هزار و ۳۰۰ متر و با ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه احداث می شد.
شهردار تبریز امروز همچنین از طرح دوربرگردان پاسداران به کوی نصر بازدید کرد. این دوربرگردان به طول ۴۰۰ متر و با اعتبار ۲۰ میلیاردتومان اجرا می شود. 
پارک کودک در کوی مرزداران، دیگر پروژه ای بود که جمعه این هفته مورد بازدید ایرج شهین باهر قرار گرفت. این پارک مخصوص کودکان زیر ۱۲ سال و در راستای تحقق اهداف شهر دوستدار کودک طراحی شده و در وسعت ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار یک میلیارد تومان در  دست اجرا است.
پروژه بعدی، فرهنگسرای استاد علی نظمی بود. این فرهنگسرا با وسعت ۱۰۰۰متر مربع در دو طبقه و با ۴ میلیاردتومان اعتبار احداث شده که هم اکنون در آستانه بهره برداری است.
آخرین بازدید امروز ایرج شهین باهر نیز از روند اجرای طرح پارک نصر بود که با هزینه یک میلیاردتومانی در فضایی به وسعت پنج هزار متر مربع احداث می شود.