بازداشت یک قاتل در شهرستان ملکان
بازداشت یک قاتل در شهرستان ملکان

مرتضی فرجام پور، دادستان عمومی و انقلاب ملکان در گفت‌وگو با میزان در تشریح چگونگی وقوع این قتل اظهار داشت: پس از وصول گزارش پلیس آگاهی مبنی بر نزاع دو برادر در منزل محل سکونت خود در مبارک شهر، بلافاصله مقام قضایی در محل حاضر شد. وی درباره چگونگی کشف جسد مقتول گفت: طبق مشاهدات […]

مرتضی فرجام پور، دادستان عمومی و انقلاب ملکان در گفت‌وگو با میزان در تشریح چگونگی وقوع این قتل اظهار داشت: پس از وصول گزارش پلیس آگاهی مبنی بر نزاع دو برادر در منزل محل سکونت خود در مبارک شهر، بلافاصله مقام قضایی در محل حاضر شد.

وی درباره چگونگی کشف جسد مقتول گفت: طبق مشاهدات اولیه، پس از شنیدن صدای مشاجره لفظی و درگیری دو برادر با هم و شلیک گلوله شکاری توسط قاتل، با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و ماوقع را گزارش می‌دهد.

این مقام قضایی افزود: با حضور بازپرس کشیک و مأمورین تشخیص هویت پلیس آگاهی و پزشکی قانونی در اولین ساعت قتل در صحنه وقوع جرم و با تدابیر تخصصی بازپرس مزرعی موضوع قتل مشخص شد.

دادستان عمومی و انقلاب ملکان با بیان این که در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و مراتب به شعبه اول بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ملکان ارجاع شده، خاطرنشان کرد: در بررسی‌های اولیه، آثار برخورد گلوله شکاری کاملا محرز بود که این موضوع، شائبه و گمانه بروز قتل عمدی را تقویت کرد.

وی در خصوص چگونگی دستگیری متهم به قتل اظهار کرد: مطابق بررسی‌ها و تحقیقات اولیه مشخص شد مقتول با برادرش اختلافات شدید داشته‌اند.

فرجام پور در خاتمه بیان کرد: پس از اخذ بازجویی و صدور قرار تأمین کیفری توسط بازپرس شعبه اول ملکان متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد و تحقیقات تکمیلی تا زمان وصول نظریه پزشکی قانونی، بازسازی صحنه جنایت و روشن شدن سایر ابعاد احتمالی و زوایای پنهانی ماجرا کماکان ادامه دارد.

انتهای پیام/