بابایی: مردم در ۲۸ خرداد ثابت کردند هیچ زمانی پشت نظام را خالی نمی‌کنند
بابایی: مردم در ۲۸ خرداد ثابت کردند هیچ زمانی پشت نظام را خالی نمی‌کنند

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات در کشور و مسائل و مشکلاتی که مردم در حوزه‌های مختلف داشتند و تبلیغات منفی که دشمنان علیه نظام و کشور کرده بودند، به نظر من مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ […]

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با توجه به اهمیت موضوع انتخابات در کشور و مسائل و مشکلاتی که مردم در حوزه‌های مختلف داشتند و تبلیغات منفی که دشمنان علیه نظام و کشور کرده بودند، به نظر من مشارکت مردم در انتخابات ۲۸ خرداد بسیار عالی بود.

وی افزود: مردم در انتخابات اخیر ثابت کردند که در هر شرایطی پای نظام و آرمان‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری با تمام ایمان ایستاده‌اند و هیچ گاه پشت نظام را خالی نمی‌کنند. البته این دلیل نمی‌شود که دولت‌ها و مجالس حاکم با اولویت نسبت به رسیدگی به مشکلات مردم اقدام نکنند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اصل انقلاب و اصول نظام اسلامی از نظر مردم پابرجاست و مردم با حضور در انتخابات ۲۸ خرداد پایبندی خود به اصول انقلاب را ثابت کردند.

بابایی خاطرنشان کرد: علاوه بر دشمنان خارجی، ساده‌لوحان داخلی نیز و بسیاری از افراد که خود را خواص هم می‌دانند و فکر می‌کنند که اگر حرف‌های اپوزیسیونی بزنند می‌توانند مشکلات مردم را رفع و رجوع کنند، ثابت شده که اینها هم کاری نمی‌توانند از پیش ببرند. مهم این است کسانی که می‌خواهند در مسیر دفاع از حقوق مردم در همه حوزه‌ها حرکت کنند، کسانی هستند که دلسوزانه، قانونمند و بر اساس قانون اساسی و قوانین وضع‌شده در میدان حاضر شوند و التزام عملی به قانون اساسی  کشور داشته باشند.

وی افزود: همواره ثابت شده که مردم بین گفتمان انقلاب و گفتمان کشورهای غربی در حوزه‌های مختلف به گفتمان انقلاب و گفتمان حاج قاسم اعتقاد دارند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لازم است اولویت کاری تیم دولت آینده مسائل و اولویت‌های مردم باشد نه اولویت‌های تشکل‌ها و جریانات مختلف سیاسی.

انتهای پیام/