بابایی: رئیسی در مناظره با اخلاق‌مداری به  ارائه برنامه‌هایش پرداخت
بابایی: رئیسی در مناظره با اخلاق‌مداری به  ارائه برنامه‌هایش پرداخت

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به مناظره انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: آیت‌الله رئیسی در دو برنامه مناظره انتخاباتی تنها کاندیدایی بود که الحق و الانصاف ارائه برنامه‌هایش بر پایه اخلاق‌محوری بود.  وی افزود: آقای رئیسی با استدلال در جهت […]

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به مناظره انتخاباتی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: آیت‌الله رئیسی در دو برنامه مناظره انتخاباتی تنها کاندیدایی بود که الحق و الانصاف ارائه برنامه‌هایش بر پایه اخلاق‌محوری بود. 

وی افزود: آقای رئیسی با استدلال در جهت عملی شدن منویات رهبر معظم انقلاب مطالب خود را مطرح کرد و با اشاره به این نکته که حلقه مفقوده کشور مدیریت است با اشراف کامل نقطه‌نظرات خود را در  این باره مطرح کرد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: مناظره کاندیداها و به ویژه مناظره دوم نشان داد که یک فرد هم می‌تواند رئیس قوه قضاییه باشد، هم نامزد انتخاباتی باشد و هم اخلاق را رعایت کند.

بابایی خاطرنشان کرد: آقای رئیسی با وجود اینکه دسترسی به اطلاعات کامل افراد با توجه به سمتش در قوه قضاییه دارد اما در مناظره انتخاباتی به هیچ وجه از این موقعیت خود و اشرافش مربوط به پرونده‌های افراد استفاده نکرد و به جای این کار برنامه‌های خود را ارائه داد.

وی افزود: آقای رئیسی با نگاه عدالت‌محورانه مطالب خود را در حوزه مسائل مدیریتی کشور و سایر مسائل ارائه کرد و با پرهیز از حواشی مختلف فقط به ارائه برنامه‌های خود پرداخت.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پایان گفت: بعضی از کاندیداها مطالبی را پیرامون مسائل مختلف حاشیه‌ای مطرح کردند اما آقای رئیسی به هیچ وجه وارد حواشی نشد و تنها به بیان مطالب و برنامه‌های خود پرداخت.

انتهای پیام/