این برد متعلق به بازیکنان است/ اگر امروز ۱۰ بر یک هم پیروز می‌شدیم، راضی نبودم
این برد متعلق به بازیکنان است/ اگر امروز ۱۰ بر یک هم پیروز می‌شدیم، راضی نبودم

مربی تیم تراکتورسازی گفت: اتفاق بزرگی‌ که در این دیدار با استقلال خوزستان برای ما افتاد این بود که گل نخوردیم. اگر امروز ۱۰ بر یک هم پیروز می‌شدیم، راضی نبودم. به گزاش قلم پرس، محمد تقوی پس از پیروزی پرگل مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فوتبال شما همیشه نمی‌توانید با یک […]

مربی تیم تراکتورسازی گفت: اتفاق بزرگی‌ که در این دیدار با استقلال خوزستان برای ما افتاد این بود که گل نخوردیم. اگر امروز ۱۰ بر یک هم پیروز می‌شدیم، راضی نبودم.

به گزاش قلم پرس، محمد تقوی پس از پیروزی پرگل مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فوتبال شما همیشه نمی‌توانید با یک ریتم یکسان بازی کنید و نمی‌شود ۹۰ دقیقه حریف را زیر فشار قرار داد. من معتقدم این برد متعلق به بازیکنان است چون آن‌ها ثابت کردند نیازی‌ به مربی ندارند و همه آنها بازیکنان بزرگی هستند.

وی افزود: اتفاق بزرگی‌ که در این دیدار برای ما افتاد این بود که گل نخوردیم. اگر امروز ۱۰ بر یک هم پیروز می‌شدیم، راضی نبودم.

مربی تیم تراکتورسازی خاطرنشان کرد: فلسفه مرببگری من این است که از توانایی بازیکنانم به نحو احسن استفاده کنم و از این طریق بهترین نتیجه ممکن را کسب کنم.

تقوی تصریح کرد: ما از تجارب گذشته استفاده می کنیم. مهمترین موضوع در فوتبال کنترل جریان بازی است و تیمی که بتواند بازی را کنترل کند به پیروزی می‌رسد. در بین ‌۲ نیمه با بازیکنانم صحبت کردم و آنها گفته‌هایم را به نحو احسن در زمین مسابقه پیاده کردند.