اینجا مهربانی دیوار نمی خواهد! بلکه دل می خواهد!
اینجا مهربانی دیوار نمی خواهد! بلکه دل می خواهد!

اینجا مهربانی دیوار نمی خواهد! بلکه دل می خواهد! قلم پرس: در یک اقدام ارزشی از سوی بنیاد دست های مهربان کمپین با عنوان “کمپین محمدرضا” در حمایت از یک کودک مبتلا به بیماری سرطان تشکیل شد. بر اساس این گزارش، این فرشته کوچک آسمانی محمدرضا نام داشته و از نعمت داشتن پدر محروم می […]

اینجا مهربانی دیوار نمی خواهد! بلکه دل می خواهد!

قلم پرس: در یک اقدام ارزشی از سوی بنیاد دست های مهربان کمپین با عنوان “کمپین محمدرضا” در حمایت از یک کودک مبتلا به بیماری سرطان تشکیل شد.
بر اساس این گزارش، این فرشته کوچک آسمانی محمدرضا نام داشته و از نعمت داشتن پدر محروم می باشدو با وجود داشتن ۱۰ سال سن، با بیماری سرطان خون دست و پنجه نرم می کند و دیدن جسم نحیف و چهره رنگ پریده و البته خسته اش این روزها، از درد و رنج سرطان، دل هر کسی را به درد می آورد.
دیدن چهره معصوم و غمگین محمدرضا در این سن کم ناخودآگاه اشک را بر گونه های هر کسی جاری ساخته و قلب را در سینه اش از شدت درد متلاشی می سازد! کودکی که هم سالاناش اکنون در کانون گرم خانواده با مهر و محبت والدین تعریف مشخصی از زندگی دارند، ولی محمدرضای ما علاوه برمحرومیت از این نعمت های الهی، کوله باری از درد و رنج بیماری سرطان خون را یدک می کشد.
چه بسا زیادند فرشتگانی کوچک آسمانی همانند محمدرضا که نیازمند محبت و همدلی انسان هایی هستند که هنوز هم محبت در رگ هایشان جاری و هبه ای از عطوفت را در دل های خود همراه دارند.
محمدرضای ما به تنهایی به جنگ سرطان رفته است، اما باید یادمون باشه بچه ها نمی توانند تنهایی با سرطان بجنگنند و نیاز به حمایت و دلگرمی بزرگترا دارند و اکنون نیازمند همراهی و همدلی ماست تا به این بیماری غلبه کند.
اینجا مهربانی دیوار نمیخواهد! بلکه دل میخوهاد! اینجا کافیه موبایلتون رو بردارید و فیلم چندثانیه ای ضبط کرده و برای این فرشته آسمانی ما بفرستید تا بداند هنوز هم هستند کسانی در کوچه پس کوچه های بن بست زندگیش دست هایش را با مهر گرفته و او را دوست میدارند …

بیایید اندکی از بار سنگین و غم بزرگ بیماری را از دل کوچک این فرشته آسمانی برداریم …
برای عضویت در این کانال از طریق لینک فوق جوین شوید: @dm_campain
فیلم های محبت آمیز خود را به آی دی @mosh_rav در تلگرام ارسال نمایید.