ایران راه مذاکرات را نبسته است/ حقوق هسته‌ای و رفع تحریم‌ها را دنبال می‌کنیم
ایران راه مذاکرات را نبسته است/ حقوق هسته‌ای و رفع تحریم‌ها را دنبال می‌کنیم

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که خواسته‌های ایران تامین نشود، به حرکت در مسیر فعالیت صلح آمیز هسته‌ای خود ادامه می‌دهیم و غنی سازی را دنبال می‌کنیم. به گزارش قلم پرس،از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، با اشاره به اینکه وزیر خارجه از رسیدن به نقطه خوب در مذاکرات هسته ای خبر […]



نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که خواسته‌های ایران تامین نشود، به حرکت در مسیر فعالیت صلح آمیز هسته‌ای خود ادامه می‌دهیم و غنی سازی را دنبال می‌کنیم.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، با اشاره به اینکه وزیر خارجه از رسیدن به نقطه خوب در مذاکرات هسته ای خبر داد، اظهار کرد: ایران هیچ وقت راه مذاکرات هسته‌ای را نبسته است و آمادگی حل این مسئله را دارد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایران خواهان توافق پایدار است همچنین انتظار داریم در هر توافقی، حقوق هسته‌ای ایران حفظ شود و تحریم‌ها برداشته شود، هر زمان که این خواسته‌های به حق ملت ایران تامین شود، ایران تعهدات برجامی خود را عملی می‌کند.

وی بیان کرد: تا زمانی که خواسته‌های ایران تامین نشود، به حرکت در مسیر فعالیت صلح آمیز هسته‌ای خود ادامه می‌دهیم و غنی‌سازی و برنامه‌های دیگر را دنبال می‌کنیم.

عضو فراکسیون نیروهای انقلاب مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از حقوق هسته‌ای و رفع تحریم‌ها که حق مسلم ملت ما است کوتاه نمی‌آییم.

وزیر امور خارجه کشورمان تاکید کرده که قطعا به دنبال توافق هسته ای هستیم، به نقطه خوبی رسیدیم.

انتهای پیام/س