ایجاد اشتغال برای ۱۹۰ مددجو در کارگاه خیاطی اردوگاه کاردرمانی فشافویه
ایجاد اشتغال برای ۱۹۰ مددجو در کارگاه خیاطی اردوگاه کاردرمانی فشافویه

خبرگزاری میزان – اردوگاه کاردرمانی فشافویه یکی از واحد‌های نمونه خیاطی در بنیاد تعاون زندانیان استان تهران در حال حاضر با انجام قراردادی برای بخش خصوصی به صورت روزانه هزار دست شومیز را تولید می‌کند. در این تولید، روزانه زمینه اشتغال ۱۹۰ مددجو در کارگاه خیاطی این مجموعه فراهم شده است. بیشتر بخوانید: بنیاد تعاون زندانیان […]

خبرگزاری میزان – اردوگاه کاردرمانی فشافویه یکی از واحد‌های نمونه خیاطی در بنیاد تعاون زندانیان استان تهران در حال حاضر با انجام قراردادی برای بخش خصوصی به صورت روزانه هزار دست شومیز را تولید می‌کند.

در این تولید، روزانه زمینه اشتغال ۱۹۰ مددجو در کارگاه خیاطی این مجموعه فراهم شده است.

بیشتر بخوانید:

بنیاد تعاون زندانیان به منظور کمک به معاش مددجویان و خانواده آن‌ها و همچنین تحصیل درآمد برای پرداخت دیه محکومین مالی از طریق ایجاد کارگاه‌های تولید، موسسات صنعتی، مجتمع‌های کشاورزی، دامپروری و شرکت‌های بازرگانی و خدماتی و در راستای حرفه آموزی و اشتغال مددجویان تأسیس شد.

این بنیاد یک نهاد عام المنفعه است که مسئولیت آن حرفه آموزی و اشتغال زندانیان و کمک به خانواده زندانی‌ها است. سابقه بنیاد تعاون زندانیان به حدود ۶۵ سال پیش باز می‌گردد و بر اساس پیشنهاد وزارت کشور این بنیاد با عنوان بنگاه تعاون، حرفه آموزی و صنایع زندانیان کشور تاسیس می‌شود.

انتهای پیام/