اگر یاران امام را حذف کنید، این جوانان چه چیزی را باید باور کنند/ همه معتقدیم که انقلاب عمر و جان ما است
اگر یاران امام را حذف کنید، این جوانان چه چیزی را باید باور کنند/ همه معتقدیم که انقلاب عمر و جان ما است

رئیس دانشگاه تبریز گفت: بحث‌های سیاسی را برای روزهای دیگر بگذاریم و باید دستاوردها را فارغ از هر دولتی بگوییم. به گزارش قلم پرس رییس دانشگاه تبریز در نشست ستاد هماهنگی مراسمات دهه فجر، با بیان اینکه ان شاءالله همانطوری که انتظار می رود مراسم امسال با شکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد […]

رئیس دانشگاه تبریز گفت: بحث‌های سیاسی را برای روزهای دیگر بگذاریم و باید دستاوردها را فارغ از هر دولتی بگوییم.

به گزارش قلم پرس رییس دانشگاه تبریز در نشست ستاد هماهنگی مراسمات دهه فجر، با بیان اینکه ان شاءالله همانطوری که انتظار می رود مراسم امسال با شکوه تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم، ستاد دهه فجر دانشگاه تبریز نیز فعال شده و در روزهای آینده شاهد برنامه های اندیشیده شده خواهیم بود.
محمد رضا پور محمدی، در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در عین خال که بحث نقد و نقادی چیز بسیار خوبی است و همانگونه که امام (ره) فرمودند، نقد یک ودیعه الهی است، اضافه کرد: ایام الله دهه فجر فرصتی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
وی ادامه داد: اگر بعضا در گرایشات سیاسی اختلاف نظر داشته باشیم، اما خیلی چیزها جزو اصول بوده و اگر همه پشت میز نشسته ایم و خدمت میکنیم با پوست و گوشت به آن ایمان و یقین داریم که انقلاب عمر و جان ما است.
رییس دانشگاه تبریز، خاطرنشان کرد: انقلاب افتخار ما است و امام و رهبری و شهدا جان و روح ما هستند و در مورد این مسایل همه متحد هستیم، اما در ارتباط با سیاست های اقتصادی و فرهنکی امکان دارد اختلاف نظرهای وجود داشته باشد، با این وجود نباید تفکر های سیاسی و سلایق سیاسی را در بیان تفکرهای انقلاب دخیل کنیم.
وی اضافه کرد: برای نمونه باید گفته دستاوردهای برجام و یا رساندن رشد اقتصادی از منفی ۵ درصد به مثبت ۷٫۶ درصد، صرف نظر از اینکه دولت تدبیر و اعتدال است گفته شود،
محمدی، ادامه داد: در مذاکرات منطقه ای همه پذیرفته اند که نقش ایران را نمی شود فراموش کرد، امروز در مقابل گفته های آقای ترامپ ۵+۱ موضع گیری میکند، یعنی موضع ایران را تایید میکنند.
وی با تاکید بر اینکه دهه فجر دهه بزرگداشت فجر آفرینان است، گفت: در برخی شهرها بنرهایی که مربوط به اقای هاشمی بود را جمع آوری کردند، شما اگر یاران امام را حذف کنید، این جوانان چه چیزی را باید باور کنند.
رییس دانشگاه تبریز،با بیان اینکه در راستای بزرگداشت آیت الله هاشمی مراسم های خوبی در تبریز برگزار شد، گفت: همه مدیران می توانند نقطه ضعف و قدرتی داشته باشند، آیت الله هاشمی رفسنجانی یار امام بود و حیات و مماتش برای انقلاب برکت بوده و هست و باید از این مراسم ها برای وحدت بیشتر استفاده کنیم.
وی ادامه داد: برنامه هایی که ما برگزار می کنیم برای نسل دوم و سوم انقلاب است، اگر نسل های بعدی ببینند پیشکسوت های انقلاب همه متهم به فتنه و انحراف و اختلاس هستند چه چیزی را باید باور کنند؟ البته نسل جوان امروز ما بسیار همراه است اما باید از آنهایی که انقلاب را با خونشان به ما ودیعه کردند تجلیل کنیم تا در آن دنیا شرمنده و شرمسار نباشیم.
محمدی ادامه داد: بحث های سیاسی را برای روز های دیگر بگذاریم و باید دستاوردها را فارغ از هر دولتی بگوییم.