اگر هر قوه ای ساز خود را بزند تشتت و پراکندگی در جامعه ایجاد می‌شود
اگر هر قوه ای ساز خود را بزند تشتت و پراکندگی در جامعه ایجاد می‌شود

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اگر راهکارهای مشخصی برای حل مشکلات کشور در بخش‌های مختلف از سوی مسئولان به کار گرفته شود و مردم این تلاش‌ها را مشاهده کنند، اعتماد افراد جامعه بیشتر می‌شود. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمد حسین فرهنگی، در خصوص لزوم وحدت بین مسئولان نظام و جلب […]

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: اگر راهکارهای مشخصی برای حل مشکلات کشور در بخش‌های مختلف از سوی مسئولان به کار گرفته شود و مردم این تلاش‌ها را مشاهده کنند، اعتماد افراد جامعه بیشتر می‌شود.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمد حسین فرهنگی، در خصوص لزوم وحدت بین مسئولان نظام و جلب اعتماد مردم، اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) در وصیت نامه خود علت پیروزی انقلاب اسلامی و بقای آن را وحدت کلمه بین بخش‌های مختلف جامعه دانستند و بر حفظ آن تاکید کردند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبیعتا برای پیشبرد اهداف و به دست آوردن نتایج مفید در نظام وحدت کلمه بسیار موثر خواهد بود، بیان کرد: اگر هر قوه ای ساز خود را بزند و خارج از وظایف خود موضع گیری کند طبیعتا نوعی تشتت و پراکندگی در سطح جامعه ایجاد می‌شود.

وی افزود: انتظار همگان از دولت، مسئولان و قوای سه گانه انسجام بیشتر و رسیدن به جمع بندی صحیح برای پیدا کردن راه حل مفید جهت رفع مشکلات است.

فرهنگی ادامه داد: طبیعتا اگر راهکارهای مشخصی برای حل مشکلات کشور در بخش‌های مختلف از سوی مسئولان به کار گرفته شود و مردم این تلاش‌ها را مشاهده کنند، اعتماد بیشتری خواهند داشت و مردم در عمل نیز با مسئولان همراهی می‌کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر بین مسئولان در مورد مشکلات گفتگوهایی انجام شود، نتایج بهتری حاصل خواهد شد، گفت: نباید این اختلافات در رسانه ها مطرح شود و به سطح جامعه بیاید، این روزها مشاهده می‌شود که قوای مختلف به جای اینکه در خصوص التهابات بازار ارز کاری را انجام دهند، به حوزه نیروهای مسلح ورود کرده و در آن زمینه نظرهایی را بیان می‌کنند و این مسئله به انسجام کشور آسیب می‌زند که شاهد این موضوع هستیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل اصلی کشور، بحران مدیریت است؛ یعنی مشکل سیاسی و اقتصادی نیست و بحران مدیریت در همه حوزه ها تاثیر می‌گذارد، گفت: بحران مدیریت در حوزه‌های مختلف، برای کشور مشکل ساز شده است./