اگر داوری مشکلی نداشت، ما می‌توانستیم با گل از ورزشگاه آزادی خارج شویم
اگر داوری مشکلی نداشت، ما می‌توانستیم با گل از ورزشگاه آزادی خارج شویم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: کاش داوران ما شهامت داشته باشند و فشار از روی آنها برداشته شود. به گزارش قلم پرس، محمدرضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی مقابل استقلال تهران با بیان اینکه پیش‌بینی بازی سختی را مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی داشتیم، افزود: قبل از بازی تمهیدات فنی لازم را […]

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: کاش داوران ما شهامت داشته باشند و فشار از روی آنها برداشته شود.

به گزارش قلم پرس، محمدرضا مهاجری در نشست خبری بعد از بازی مقابل استقلال تهران با بیان اینکه پیش‌بینی بازی سختی را مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی داشتیم، افزود: قبل از بازی تمهیدات فنی لازم را در نظر گرفته بودیم، اما در نهایت شکست خوردیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با انتقاد از داور مسابقه اظهار داشت: بازیکن ما دقیقه یک نفوذ کرده بود و من نمی‌دانم آن صحنه پنالتی بود یا نه، اما مسلماً بازیکن تیم حریف باید اخراج می‌شد.

وی در ادامه اضافه کرد: کاش مسوولان مربوطه آمار بگیرید که داوران پشت دروازه تا بدین جای رقابت ها چه کار کرده اند. وقتی بازیکن از پشت شارژ می‌شود، داوران پشت دروازه باید حواس‌شان باشد و به داور  در اتخاذ  تصمیم مناسب کمک کنند.

مهاجری افزود: با هزار بدبختی تیم را آماده می‌کنیم و بچه‌های ما با تمام وجود بازی می‌کنند، حالا من کاری به بازی‌های گذشته و به بازی با پرسپولیس ندارم، اما فقط درباره همین چهار بازی قبلی می‌گویم. ببینید چه اتفاقاتی برای ما رخ داده است. در بازی با فولاد در دقیقه ۹۰ پنالتی ما را نگرفتند، در بازی با نساجی خطای پنالتی روی مهدیزاده را نگرفتند و … .

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در ادامه اظهاراتش خاطر نشان کرد: من در رختکن به بازیکنانم چه چیزی بگویم؟ می‌گویند حق ما را می‌خورند، چه حرفی دارم به آنها بزنم؟

رضا مهاجری با تاکید بر اینکه داوران باید شهامت بالایی داشته باشند، تصریح کرد: استقلال خوشبختانه تمام امکانات و بازیکنان زیادی دارد و نیازی به این چیزها ندارد. کاش داوران ما شهامت داشته باشند و فشار از روی آنها برداشته شود.

وی در اضافه کرد: به‌هرحال باید فراموش کنیم. اگر داوری مشکلی نداشت، ما می‌توانستیم با گل از ورزشگاه آزادی خارج شویم، اما اکنون باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر بازی‌های بعدی باشیم.

مهاجری ضمن دفاع از عملکرد شاگردانش در این بازی، گفت: با استراتژی امروزمان سه چهار موقعیت گل داشتیم و راه رسیدن به دروازه استقلال را پیدا کرده بودیم، اما قبول ندارم که وقت تلف کردیم.

گفتنی است تیم فوتبال ماشین سازی در بازی مقابل استقلال تهران، با نتیجه یک-صفر مغلوب شد.