اهتزاز پرچم سوریه توسط ارتش در مرزهای شمالی کشور سوریه
اهتزاز پرچم سوریه توسط ارتش در مرزهای شمالی کشور سوریه

نیروهای ارتش سوریه صبح امروز پرچم ملی این کشور را بر فراز گذرگاه مرزی «الصراف»در مرزهای این کشور با ترکیه در استان«الرقه»را پس از چهار سال به اهتزاز درآوردند. به گزارش قلم پرس به نقل از جماران به گفته خبرگزاری روسی اسپوتنیک،برخی منابع در رسانه های جنگی گفتند که نیروهای ارتش سوریه صبح امروز پرچم ملی […]

نیروهای ارتش سوریه صبح امروز پرچم ملی این کشور را بر فراز گذرگاه مرزی «الصراف»در مرزهای این کشور با ترکیه در استان«الرقه»را پس از چهار سال به اهتزاز درآوردند.

به گزارش قلم پرس به نقل از جماران به گفته خبرگزاری روسی اسپوتنیک،برخی منابع در رسانه های جنگی گفتند که نیروهای ارتش سوریه صبح امروز پرچم ملی این کشور را بر فراز گذرگاه مرزی «الصراف»در مرزهای این کشور با ترکیه در استان«الرقه» پس از چهار سال به اهتزاز درآوردند.

این منابع افزودند که نیروهای ارتش سوریه با عناصر گروه تروریستی داعش به شدت درگیر شده و توانستند این گذرگاه واقع در ریف شمالی الرقه را بازپس گیرند.

پیش از این نیروهای ارتش سوریه توانسته بودند فرودگاه نظامی«منغ»در ریف شمالی «حلب» را از گروه های تروریستی بازپس گیرند.

نیروهای ارتش سوریه پس از درگیری شدید با عناصر گروه تروریستی «جبهه النصره» با پوشش هوایی جنگنده های روسی توانستند فرودگاه منغ را به طور کامل بازپس گیرند.همچنین نیروهای ارتش سوریه توانستند که بخشی از بزرگراه بین المللی«حلب-ترکیه»را بازپس گرفته و آخرین راه امداد و پشتیبانی گروه های مسلح در ریف حلب قطع کنند.