انجام ۲۲۳ ماموریت توسط تکنسینهای های اورژانس ۱۱۵ آذربایجان شرقی
انجام ۲۲۳ ماموریت توسط تکنسینهای های اورژانس ۱۱۵ آذربایجان شرقی

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: با آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا کنون ۲۲۳ ماموریت تصادفی شهری و جاده ای توسط تکنسینهای این مرکز انجام شده است. به گزارش قلم پرس، دکتر روزبه رجایی غفوری روز پنجشنبه در مورد گزارش امداد نوروزی افزود: از این تعداد […]

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: با آغاز طرح نوروزی از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا کنون ۲۲۳ ماموریت تصادفی شهری و جاده ای توسط تکنسینهای این مرکز انجام شده است.
به گزارش قلم پرس، دکتر روزبه رجایی غفوری روز پنجشنبه در مورد گزارش امداد نوروزی افزود: از این تعداد ۱۱۱ ماموریت مربوط به تصادفات جاده ای و ۲۱۱ ماموریت تصادفات شهری بوده است.
وی ادامه داد: در این مدت ۱۱۷ مصدوم حوادث جاده ای و ۱۷۱ مصدوم حوادث شهری پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط تکنسینهای این مرکز به مراکز درمانی منتقل شده اند.
دکتر رجایی گفت: ۱۵ نفر از مصدومان جاده ای و ۱۳ نفر مصدوم حوادث شهری توسط تکنسینهای اورژانس ۱۱۵ در محل حادثه مورد مداوا قرار گرفته اند.
وی آمار افرادی را که در تصادفات جاده ای جان خود را از دست داده اند ۱۱ نفر و کسانی که در حوادث شهری فوت کرده اند را سه نفر برشمرد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همچنین گفت: ۹۸ پایگاه ثابت فعال در استان وجود دارد و در این ایام ۱۱ ایستگاه سلامت در سطح استان فعال است.
وی با بیان اینکه تمامی پرسنل این مرکز از ۲۵ اسفندماه تا ۱۵ فروردین ماه جاری در آماده باش کامل به سر می برند افزود: در این ایام اورژانس هوایی، موتورآمبولانس و اتوبوس آمبولانس برای ارائه خدمات به هموطنان در کمترین زمان آماده ارائه خدمت است.