انتقاد لوکا تونی از رفتار خودخواهانه رونالدو
انتقاد لوکا تونی از رفتار خودخواهانه رونالدو

به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتادلواسپورت، یوونتوس در بازی اخیر خود در سری A توانست جنوا را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. رونالدو در این دیدار موفق به گلزنی نشد و با وجود پیروزی یوونتوس برابر جنوا خوشحال به نظر نمی‌رسید و پس از سوت پایان بازی پیراهن خود را به […]

به گزارش ایسنا و به نقل از گاتزتادلواسپورت، یوونتوس در بازی اخیر خود در سری A توانست جنوا را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. رونالدو در این دیدار موفق به گلزنی نشد و با وجود پیروزی یوونتوس برابر جنوا خوشحال به نظر نمی‌رسید و پس از سوت پایان بازی پیراهن خود را به زمین انداخت.

لوکا تونی مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا با انتقاد از این رفتار رونالدو گفت: رونالدو برای یوونتوس بسیار مهم است. او بهترین گلزن تیم محسوب می شود و توانسته است گل های زیادی به ثمر برساند اما برخی از نگرش های او نسبت به تیم را دوست ندارم. 

مهاجم سابق یوونتوس اضافه کرد: من هم در گلزنی بسیار خودخواه بودم و اگر در یک دیدار گل نمی زدم، همچنان در زمین باقی می ماندم تا به هر حال جشن بگیرم ناامیدی را تحمل می کردم چون تیم برنده شده است و من هم باید خوشحال باشم.

برنده جام جهانی ۲۰۰۶ در طول حضور یک ساله خود در یوونتوس فقط ۱۵ بازی انجام داد و دو گل به ثمر رساند. او در تیم هایی نظیر پالرمو، فیورنتینا، رم و بایرن مونیخ نیز بازی کرده است.

یوونتوس در بازی بعدی خود یکشنبه به مصاف آتالانتا می رود که این دیدار در زمین برگامو انجام می شود و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بسیار مهم است.

انتهای پیام