انتقاد جهانگیری از خبرنگاران اقتصادی! / خبرنگاران مسئولان را به چالش بکشند
انتقاد جهانگیری از خبرنگاران اقتصادی! / خبرنگاران مسئولان را به چالش بکشند

به گزارش قلم پرس از تبریز، علی جهانگیری عصر امروز در نشستی با مدیران روابط عمومی سازمان های اقتصادی استان اظهار کرد: به آموزش ضمن خدمت اعتقاد زیادی دارم و جلسات این چنینی به تحقق این امر و لمس واقعی دغدغه ها کمک زیادی می تواند بکند. وی افزود: روابط عمومی ها علاوه بر اینکه […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، علی جهانگیری عصر امروز در نشستی با مدیران روابط عمومی سازمان های اقتصادی استان اظهار کرد: به آموزش ضمن خدمت اعتقاد زیادی دارم و جلسات این چنینی به تحقق این امر و لمس واقعی دغدغه ها کمک زیادی می تواند بکند.

وی افزود: روابط عمومی ها علاوه بر اینکه باید نقش خود را به عنوان روابط عمومی سازمان و مردم به خوبی انجام دهد باید بین خود و سازمان متبوع نیز روابط عمومی موثری داشته باشد و با عملکردهای موثر خود در جهت ارتقاء جایگاه روابط عمومی بکوشد.

جهانگیری یادآور شد: مدیران و کارشناسان روابط عمومی ضمن داشتن تحصیلات آکادمیک، دانش تجربی و تخصص روابط عمومی باید تخصص لازم حوزه فعالیت را داشته باشند تا بتوانند اطلاعات و دغدغه های لازم را منعکس کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ابراز داشت: به نظر می‌رسد خبرنگاران استان در حوزه اقتصادی ورود و فعالیت مناسب و مورد انتظار را ندارند و بیشتر منتظر اعلام آمار و ارقام از سوی مدیران دستگاه ها هستند.

وی متذکر شد: گویا هیچ خبرنگاری علاقه ندارد کیفیت کار را به چالش بکشد و انعکاس دهد.

جهانگیری ادامه داد: خبرنگاران باید کیفیت کار و پروسه تصمیم سازی را هم به چالش بکشند تا مطالب انعکاسی آنها تاثیرگذاری بیشتری در جامعه داشته و نقاط ضعف را رفع کند؛ همکاران روابط عمومی هم باید روی این مسئله تمرکز کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در عین حال خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید فراتر از آمار و ارقام به تحلیل مقایسه‌ای عملکردها بپردازند و به روش‌های علمی و حرفه‌ای مسلط باشند.

این مسوول رفتار موثر روابط عمومی‌ها در ایجاد اعتماد بین مردم و حاکمیت را حیاتی برشمرد و گفت: هرگونه سیاست و برنامه‌ای که دولت دارد بدون رشد و توسعه سرمایه اجتماعی به اهداف مورد انتظار دست نخواهد یافت.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶