تلاش برای فراهم کردن پاییزی زیبا و شاداب برای شهروندان
تلاش برای فراهم کردن پاییزی زیبا و شاداب برای شهروندان
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز گفت: عوامل فضای سبز تبریز در تلاش هستند تا پاییزی زیبا و شاداب برای شهر و شهروندان فراهم سازند.

به گزارش قلم پرس، داریوش نوین با بیان اینکه برنامه‌ها و اقدامات حوزه فضای سبز تعطیلی ندارد، اظهار کرد: عوامل تلاشگر حوزه فضای سبز تبریز به تناسب هر فصل و موقعیتی، به‌صورت شبانه‌روزی در حال کار هستند.
وی افزود: با فرا رسیدن پاییز، اجرای برنامه‌های مربوط به این فصل از سال در دستور کار قرار گرفته و هدف از آن نیز، ارتقای زیبایی فضاهای عمومی شهر با گلکاری‌های پاییزه و همچنین مراقبت و نگهداری از فضاهای سبز موجود است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری با اشاره به برخی از این اقدامات عنوان کرد: انجام فعالیت‌هایی چون ترمیم تشتک پای درختان، برداشت خاک اضافی، آماده‌سازی بستر برای کاشت گل و نهال، تمیزکاری پارک‌ها، حذف شاخه‌های اضافی و خشک، به‌ویژه در سوزنی برگ‌ها، حذف تنه‌جوش و پاجوش، پخش انواع کود و حفر چاله از جمله اقداماتی است که همزمان با کشت گل‌های پاییزی در فضاهای سبز سطح شهر، انجام می‌شود.
نوین ضمن تقدیر از عوامل زحمتکش فضای سبز تبریز، گفت: فضای سبز تبریز مدیون زحمات و کوشش‌های شبانه‌روزی و بی‌دریغ این عزیزان است و بنده وظیفه خود می‌دانم از وظیفه شناسی‌ و کوشش‌های این بزرگواران قدردانی کنم.