انتشارکتاب نویسنده تبریزی با همکاری کمیسیون ملی یونسکو
انتشارکتاب نویسنده تبریزی با همکاری کمیسیون ملی یونسکو

کتاب ‘رسم هستی’ اثر یوسف ساعی، نویسنده تبریزی به تازگی با همکاری کمیسیون ملی یونسکو به صورت دو زبانه انگلیسی- فارسی با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه منتشر شد. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری ایرنا، یوسف ساعی، نویسنده این کتاب در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کتاب ‘رسم هستی’ به دلیل طرح مضامینی […]

کتاب ‘رسم هستی’ اثر یوسف ساعی، نویسنده تبریزی به تازگی با همکاری کمیسیون ملی یونسکو به صورت دو زبانه انگلیسی- فارسی با شمارگان ۱۵۰۰ نسخه منتشر شد.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری ایرنا، یوسف ساعی، نویسنده این کتاب در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کتاب ‘رسم هستی’ به دلیل طرح مضامینی با موضوع مفاهیم انسانی و ارزش های متعالی از طرف کمیسیون ملی یونسکو برای چاپ و نشر انتخاب شد.
یوسف ساعی گفت: بر این اساس کتاب ‘رسم هستی’ موفق به دریافت نشان کمیسیون ملی یونسکو شد و می توان در چاپ های متعدد کتاب از این نشان به عنوان علامت تائید محتوای آن استفاده کرد.
وی افزود: جملات کوتاه در زمینه های خانواده ،عشق، انسان دوستی و محبت موضوع کتاب ‘رسم هستی’ است که مورد توجه مجامع بین المللی و برخی کشورها قرار گرفته است.
ساعی گفت: نشر’کمبریج اسکلرز’ انگلستان و انتشارات ‘فجر’ شهر آنکارا در ترکیه داوطلبانه اقدام به ترجمه این کتاب کرده اند و پیش بینی می شود ترجمه های انگلیسی و ترکی استانبولی آن بهار سال ۱۳۹۵ منتشر شود.
ناشر این کتاب نیز در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: کتاب رسم هستی چندی پیش در ایران با شمارگان یکهزار و ۵۰۰ جلد به صورت نفیس چاپ شد.
نیکراد افزود: کتاب ‘رسم هستی’ در قطع وزیری در ۷۶۰ صفحه و ۱۰۲ عنوان به زیور طبع آراسته شد.
یوسف ساعی دارای دکترای فلسفه از دانشگاه تهران است و ۱۱ عنوان اثر تالیفی دارد.
نسخه دوزبانه فارسی- انگلیسی کتاب ‘رسم هستی’ با همکاری کمیسیون ملی یونسکو در ایران چاپ و منتشر شده است.