انتخاب شهرداری منطقه ۳ به عنوان پایلوت اجرای طرح حوزه‌بندی شهرسازی
انتخاب شهرداری منطقه ۳ به عنوان پایلوت اجرای طرح حوزه‌بندی شهرسازی

[ad_1] سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز از حوزه‌بندی شهرسازی در مناطق ده‌گانه شهرداری تبریز و آغاز این طرح در شهرداری منطقه ۳ به صورت پایلوت مناطق خبر داد. به گزارش قلم پرس، محمد عزتی در جلسه ناحیه‌بندی حوزه شهرسازی شهرداری منطقه ۳ تبریز اظهار کرد: در هر منطقه چند حوزه داریم که تشکیل […]

[ad_1]

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز از حوزه‌بندی شهرسازی در مناطق ده‌گانه شهرداری تبریز و آغاز این طرح در شهرداری منطقه ۳ به صورت پایلوت مناطق خبر داد.

به گزارش قلم پرس، محمد عزتی در جلسه ناحیه‌بندی حوزه شهرسازی شهرداری منطقه ۳ تبریز اظهار کرد: در هر منطقه چند حوزه داریم که تشکیل پرونده شهرسازی آنها متمرکز است و این امر باعث بروکراسی اداری و سردرگمی ارباب رجوع و معطل ماندن آنها می شود.
وی افزود: حوزه‌های منطقه ارباب رجوع خود را دارند که به تشکیل پرونده و نوبت‌یابی برای مامور فنی می‌پردازند و در همین راستا می‌خواهیم این حوزه‌ها را جدا کرده و طرح حوزه بندی را در مناطق اجرا کنیم تا شهروندان به هنگام مراجعه با صف طولانی از ارباب رجوع مواجه نشده و به حوزه مربوطه خود مراجعه کنند.
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز تصریح کرد: این امر باعث تسریع امور، مراجعه سریع مامور فنی و بازدید او و افزایش مسئولیت پذیری مسئول حوزه ها می شود.
وی تأکید کرد: شهرداری منطقه ۳ به عنوان پایلوت اجرای طرح حوزه بندی شهرسازی انتخاب شده و این طرح در این منطقه آغاز می شود.

[ad_2]