انتخاب اصلح یعنی عدم تکرار موضع موجود  / کاندیداها نباید به دین و دنیای مردم آسیب بزنند
انتخاب اصلح یعنی عدم تکرار موضع موجود  / کاندیداها نباید به دین و دنیای مردم آسیب بزنند

به گزارش قلم پرس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم با حضور در مراسم گرامیداشت روز دختر اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه حضور رای اولی ها فضای انتخابات و رای گیری را پرشور و نشاط می‌کند، اظهار داشت: جوانان جامعه امروز ما با آمادگی و سواد سیاسی بالا، با […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم با حضور در مراسم گرامیداشت روز دختر اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان با بیان اینکه حضور رای اولی ها فضای انتخابات و رای گیری را پرشور و نشاط می‌کند، اظهار داشت: جوانان جامعه امروز ما با آمادگی و سواد سیاسی بالا، با آگاهی از شرایط نظام و انقلاب و شناخت کامل از نامزدهای خود در پای صندوق های رای حاضر می‌شوند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه نباید هیچ گروه و جناحی از احساسات پاک رای اولی ها بهره برداری ابزاری داشته باشد، گفت: رای اولی ها اسیر کارهای عوام فریبانه نیستند و با بینش سیاسی بالا افراد اصلح را به مدیریت کشور و شهرها و روستاها انتخاب خواهند کرد.

وی با بیان اینکه کاندیداها نباید به دین و دنیای مردم آسیب بزنند ادامه داد : کسی سکان هدایت و مدیریت باید به دست گیرد که راهکار عملی برای برطرف کردن دغدغه ها و مشکلات مردم خصوصا مشکلات اقتصادی و معیشتی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی انتخابات را مبنای مردم سالاری دینی دانست و گفت : برای دوام و قوام نظام اسلامی و تقویت آن باید در انتخابات شرکت کنیم و جوانان با احساس مسئولیتی که دارند در برابر خانواده و دیگران با منطق زیبا وارد بحث شوند و آنها را نسبت به انتخابات حساس کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به تزریق روح ناامیدی و یاس و دعوت مردم به عدم مشارکت در انتخابات از سوی رژیم های صهیونیستی و آل سعود و آمریکا گفت : ۲۸ خرداد مردم ایران اسلامی خصوصا دختران جوان جامعه  باتاسی از روحیه ولایت پذیری و ولایت مداری حضرت معصومه (س) در مسیر ارزش‌های حرکت خواهند کرد تا در این شرایط حساس نظام و انقلاب تنها نماند.

آل هاشم با اِذعان به مشکلات اقتصادی که ریشه در تحریم ها و بی کفایتی مسئولان اقتصادی کشور دارد، گفت: انتخاب اصلح یعنی عدم تکرار موضع موجود و سپردن مدیریت کشور به فردی که عدالت گستر، فسادسیز و مردمی است و طعم فقر را چشیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر جایگاه والای زن و مادر در اسلام و نظام اسلامی را تبیین کرد و افزود: الگوی زن مسلمان؛ دختر بهشتی پیامبر و کوثر الهی است که در فضیلت و کمال قوی سبقت را از مردان ربوده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نامگذاری روز ملی دختر را رویدادی مهم در تقویم کشور عنوان کرد و گفت: فرصت سازی برای ارتقا و بهبود جایگاه دختران، شناسایی استعدادهای آنها ، ارتقا ظرفیت های اجتماعی دختران ایرانی و تعمیق هویت دینی و گسترش آموزه های دینی در برابر هجمه های عظیم فرهنگی دشمنان از دلایل نامگذاری این روز بنام دختر است.

امام جمعه تبریز افزود : با این فرصت سازی ها می توان هویت فرهنگی و اسلامی دختران جامعه را ارتقا بخشید و استعدادهای آنها را در همه عرصه ها توانمند کرد.

در این مراسم تعدادی از دختران نمونه انجمن اسلامی دانش آموزی استان با لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱

انتهای پیام/۶۰۰۰۱