امین حیایی و مهران رجبی بازیگران مورد علاقه من
امین حیایی و مهران رجبی بازیگران مورد علاقه من
جوان موفق اهوازی که این روزها مشغول گذراندن دوره‌های آکادمیک در کلاس‌های آموزش استاد سید علی نیاکان است. او نامش باربد اکبری فر، و از اهداف بلند مدتش این است که بازیگری در ژانر کمدی را به حد اعلی خود برساند.

باربد اکبری فر، در گفت وگو با خبرنگار قلم پرس گفت: در یک خانواده پنج نفره در شهر اهواز هستم که اصالت من به مسجد سلیمان بر می‌گردد و در حال حاضر در دبیرستان طالقانی در رشته انسانی مشغول به تحصیل می‌باشم.

این هنرجوی عرصه بازیگری ادامه داد: از همان دوران کودکی علاقه مند به بازی کردن بودم و همیشه از اهداف بلند مدت من این بوده است که روزی بازیگر کمدی درجه یک باشم و به همین خاطر تصمیم گرفتم دوره‌های مقدماتی و تکمیلی را در آموزشگاه نمای نزدیک پشت سربگذارم.

وی تصریح کرد: بازی کردن در ژانر کمدی و طنز را بیشتر از ژانرهای دیگر علاقه دارم و بازیگران محبوب و الگوی من در این عرصه آقای امین حیایی و جناب مهران رجبی هستند که دوست دارم روزی در کنار این دو عزیز و دوست داشتنی کار کنم.

این جوان موفق در پایان افزود: جا دارد از خانواده ام و آقای سید علی نیاکان که مدیریت آموزشگاه نمای نزدیک را دارند کمال تشکر را داشته باشم.