التزام به قواعد حفاظتی یک اصل مهم و ضروری است
التزام به قواعد حفاظتی یک اصل مهم و ضروری است

خبرگزاری میزان – غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری یزد در جمع یگان حفاظت دادگستری استان، اظهار داشت: برخورد مستقیم با مراجعین به دادگستری و نقطه اولیه بدو ورود ارباب رجوع به دستگاه قضایی، یگان حفاظت است که نشان از سختی کار و اثرگذاری مستقیم بر دیدگاه مردم نسبت به مجموعه دارد. وی تصریح کرد: برخورد […]

خبرگزاری میزان – غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری یزد در جمع یگان حفاظت دادگستری استان، اظهار داشت: برخورد مستقیم با مراجعین به دادگستری و نقطه اولیه بدو ورود ارباب رجوع به دستگاه قضایی، یگان حفاظت است که نشان از سختی کار و اثرگذاری مستقیم بر دیدگاه مردم نسبت به مجموعه دارد.

وی تصریح کرد: برخورد مناسب، همراه با احترام و تکریم و ارائه یک راهنمایی اولیه از فرایندها، رویه‌ها و شرایط فضای فیزیکی ساختمان با هدف کمک و تسهیل کار مراجعین می‌تواند ارباب رجوع را از سردرگمی و معطلی در مجموعه دور سازد.

این مقام قضایی، بر تحلیل و پایش اطلاعات مراجعین به دادگستری تأکید کرد و بیان داشت: بستر همه برنامه ریزی ها، سیاست گذاری‌ها و اقدامات دستگاه قضایی، تحلیل آمار و پایش اطلاعات است که این مهم برای یگان حفاظت دادگستری که از طریق سیستم ساتنا همه اطلاعات ورود و خروج به مجموعه را ثبت و ضبط می‌نماید، یک گام اساسی در تحقق اهداف سازمانی است.

وی افزود: وقتی که ثبت می‌شود که کدام شعبه بیشترین مراجعه را دارد و یا کدام مسئول بیش از دیگران ارباب رجوع دارد؛ مداقه در این آمار می‌تواند تحلیل‌هایی را برای ارتقاء کیفیت خدمات قضایی در اختیار قرار دهد.

رئیس کل دادگستری استان یزد، خاطرنشان کرد: برنامه‌های حفاظت نیازمند آموزش و مهارت است که این مسئله نیز باید از مبادی ذیربط مطالبه شود.

انتهای پیام/