اقدام و  تصمیم گیری در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه بندی معلمان طی روزهای آینده
اقدام و  تصمیم گیری در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه بندی معلمان طی روزهای آینده
وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای ضمن عذرخواهی از تاخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان تصریح کرد؛ با توصیه های رئیس جمهور در جلسه روز گذشته هیات دولت، در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه بندی معلمان طی روزهای آینده تصمیم گیری و اقدام خواهد شد.

به گزارش قلم پرس، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش طی اطلاعیه ی عنوان کرد: ضمن تبریک ایام و آرزوی سالی پر خیر و برکت برای همه همکاران فرهنگی گرامی، از تاخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفند ماه، صمیمانه از همکاران دلسوز و خانواده محترمشان پوزش می طلبیم. خدمتگزاران شما در وزارت آموزش و پرورش در طول یک سال گذشته برای دفاع از حقوق همکاران و اجرای کامل قانون رتبه بندی به عنوان یکی از ارکان مقرر در سند تحول بنیادین از هیچ تلاشی فرو گذاری نکرده اند.

ضمن همراهی و تشکر از تمامی ارکان دولت، باتوجه به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی و بار مالی آن، حقوق اسفند به صورت علی الحساب پرداخت می شود.

بدیهی است، نظر به هماهنگی به عمل آمده و حمایت های رئیس جمهور محترم در فرمایشات روز گذشته هیات محترم وزیران، در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه بندی همکاران عزیز طی روزهای آتی تصمیم گیری و اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/