افزایش ۱۰ درصدی تعداد شعبات اخذ رای به دلیل ملاحظات کرونایی
افزایش ۱۰ درصدی تعداد شعبات اخذ رای به دلیل ملاحظات کرونایی

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در بازدید از ستاد انتخابات استان با بیان اینکه تعداد واجدین شرایط رای دادن در استان، نزدیک به سه میلیون نفر است اظهار کرد: از این تعداد، ۷۰ هزار نفر برای اولین بار می توانند شرکت در انتخابات را تجربه کنند. وی از اتخاذ تدابیر و […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در بازدید از ستاد انتخابات استان با بیان اینکه تعداد واجدین شرایط رای دادن در استان، نزدیک به سه میلیون نفر است اظهار کرد: از این تعداد، ۷۰ هزار نفر برای اولین بار می توانند شرکت در انتخابات را تجربه کنند.

وی از اتخاذ تدابیر و تمهیدات مناسب بهداشتی در تمامی شعبات اخذ رای خبر داد و افزود: دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و سایر موضوعات مربوط به این حوزه، با دقت بیشتری مورد توجه قرار می گیرد.

استاندار آذربایجان شرقی ازافزایش ۱۰ درصدی تعداد شعبات اخذ رای در استان به دلیل ملاحظات کرونایی خبر داد و افزود: سه هزار و ۵۲۰ شعبه اخذ رای در سراسر استان، پذیرای هم استانی های عزیز برای شرکت در انتخابات خواهد بود.

پورمحمدی همچنین در بخشی از سخنان خود ابراز کرد:بیش از ۶۰ هزار نفر در استان، در بخش های مختلف هیات اجرایی، هیات نظارت، بازرسی و حفاظت از فرایند انتخابات، مشغول خواهند بود.

وی از تمام مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرد و گفت: متاسفانه تحریم های شدید دشمنان ایران اسلامی، باعث بروز بسیاری از مشکلات بخصوص مشکلات اقتصادی در جامعه شده است.

وی در همین راستا ادامه داد: نسبت به نارضایتی و گله کردن های مردم، آگاهیم ولی قهر کردن با صندوق رای، راهکاری اثرگذار نیست. رییس جمهور آتی ایران باید با رای اکثریت مردم انتخاب شود تا بتواند هم در عرصه داخلی و هم در عرصه بین المللی از قدرت بیشتری برای تصمیم گیری برخوردار باشد.

پورمحمدی ابراز کرد: شرایط کنونی، شرایطی همچون ایام جنگ تحمیلی و دفاع مقدس است.همه با هم باید دست به دست هم داده و با حضور حداکثری در انتخابات، برای رفع مشکلات جامعه بکوشیم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱