افزایش ارزش منطقه‌ای محلات کم‌برخوردار با حضور سرمایه‌گذاران ممکن می‌شود
افزایش ارزش منطقه‌ای محلات کم‌برخوردار با حضور سرمایه‌گذاران ممکن می‌شود
دبیر شورای اسلامی شهر تبریز گفت: با اعمال سیاست‌های تشویقی، می توانیم سرمایه‌گذاران را به محلات کم‌برخوردار بیاوریم و ارزش منطقه‌ای این محلات را افزایش دهیم.

به گزارش قلم پرس، احد صادقی در مراسم تجلیل از مادران پنج شهید در مسجد حجت بن الحسن خیابان انقلاب، اظهار کرد: یکی از دلایل کاهش یا افزایش ارزش منطقه ای، وجود زیرساخت‌ها و امکانات در مناطق و محلات است و چنانچه مسیرگشایی و ایستگاه مترو در مناطق کم‌برخوردار ایجاد شود، قیمت خانه‌های این محلات افزایش خواهد یافت.
وی ادامه داد: شهر همانند یک خانه است و دخل و خرج آن مشخص است اما ما به دنبال این هستیم که علاوه بر بودجه مشخص سالانه، در این مناطق از بحث سرمایه‌گذاری استفاده کنیم.
صادقی با بیان اینکه نباید املاک اینجا خام فروشی شود، گفت: نیاز است تا در این مناطق سیاست‌های تشویقی اعمال کنیم و سرمایه‌گذاران را به این محلات بیاوریم. نباید فقط به بودجه بسنده کنیم و ما از شهرداران مناطق و شهردار تبریز می‌خواهیم که موضوع سرمایه‌گذاری را مدنظر قرار دهند.
وی افزود: مطالبات مردم به‌حق است و ما قول می‌دهیم که در دوره فعلی مدیریت شهری، بودجه عمرانی این منطقه را در هر چهار سال نیز افزایش دهیم. از مناطق معین و از خزانه متمرکز نیز استفاده خواهیم کرد تا مسیرگشایی و دیگر اقدامات لازم در این محلات کم‌برخوردار انجام شود.