افتتاح ۵۵ شعبه ویژه صلح و سازش در دادسرا‌های تهران/ ایجاد ۳۲ شعبه برای اصناف
افتتاح ۵۵ شعبه ویژه صلح و سازش در دادسرا‌های تهران/ ایجاد ۳۲ شعبه برای اصناف

خبرگزاری میزان – آیین افتتاح شعبه ۲۶۳۶ انجمن صنفی دفاتر شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی ایران امروز با حضور غلامرضا مهدوی رییس شورای حل استان تهران برگزار شد. مهدوی در ابتدای این مراسم با بیان اینکه امسال به نام سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است اظهار داشت: این موضوع نشان از نگاه […]

خبرگزاری میزان – آیین افتتاح شعبه ۲۶۳۶ انجمن صنفی دفاتر شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی ایران امروز با حضور غلامرضا مهدوی رییس شورای حل استان تهران برگزار شد.

مهدوی در ابتدای این مراسم با بیان اینکه امسال به نام سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی‌ها نامگذاری شده است اظهار داشت: این موضوع نشان از نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به تولید و حمایت از مسایل مرتبط به تولید دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از سال ۹۸بخشنامه‌ای از سوی رییس قوه قضاییه صادر شد که در آن بر شعبات ویژه صلح و سازش در دادسر‌ها و محاکم و اصناف تاکید شده بود ادامه داد: بر همین اساس اقدامات مهمی در این حوزه برای تشکیل شعب ویژه صلح و سازش انجام شده است.

رییس شورای حل اختلاف استان تهران در ادامه از ایجاد ۵۵ شعبه ویژه صلح و سازش از سال ۹۸در دادسرا‌های تهران خبر داد و گفت: همچنین ۳۲ شعبه ویژه صلح و سازش ویژه اصناف در تهران افتتاح شده است.

مهدوی با اشاره به اینکه شکایتی از شعب ویژه اتحادیه‌ها صنفی وجود ندارد افزود: این موضوع نشان می‌دهد که شعب ویژه اتحادیه اصناف کارکرد مناسبی داشته اند. همچنین قوه قضاییه آمادگی دارد تا شعب ویژه اصناف به درخواست خودشان را ایجاد کند.

انتهای پیام/