افتتاح و بهره برداری از محل پد هلیکوپتر پایانه مسافربری مرکزی تبریز در هفته آینده
افتتاح و بهره برداری از محل پد هلیکوپتر پایانه مسافربری مرکزی تبریز در هفته آینده
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز گفت: پد بالگرد اورژانس هوایی پایانه مسافربری مرکزی هفته آینده با حضور مسئولان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش قلم پرس، احمد زارعی در بازدید از محل احداث پد هلیکوپتر سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز، گفت: طی جلسات انجام یافته با مدیریت بحران استان، پس از بررسی کارشناسی و انتخاب محل پد در کوتاه ترین زمان ممکن کارهای اجرایی آن به اتمام رسیده و به زودی شاهد افتتاح و بهره برداری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه باید به بسترسازی و توسعه ناوگان امداد هوایی به دلیل تأثیر بسزای آن در امدادرسانی سریع به هموطنان در حوادث و سوانح، توجه ویژه‌ای شود، افزود: امیدواریم به زودی با همکاری مسئولان امر، هر روز باعث پیشرفت و افزایش ناوگان و تجهیزات و زیرساخت‌های امدادرسانی همچون پد بالگرد باشیم.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز، با اشاره به استانداردهای پد طراحی شده، اضافه کرد: به کمک این پد، بر اساس برنامه مشخصی بالگرد اورژانس هوایی می‌تواند فرود آسان و ایمن داشته باشد که این امر نقش موثری در تسریع خدمت رسانی به بیماران و آسیب دیدگان در مواقع بحران خواهد داشت.

پایانه مسافربری شهرداری تبریز، از این پس دارای یک پد اصلی هلیکوپتر برای فرود بالگرد در مواقع بحران خواهد بود.