افتتاح نمایشگاه مدیریت شهری با حضور شهردار تبریز و جمعی از اعضای شورای شهر
افتتاح نمایشگاه مدیریت شهری با حضور شهردار تبریز و جمعی از اعضای شورای شهر

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: غرفه شهرداری تبریز در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده شد. به گزارش قلم پرس، سعید حاجی زاده با اعلام این خبر گفت: در آیین افتتاح این نمایشگاه که بر اساس اعلام برگزار کنندگان با حضور رئیس سازمان شهرداری […]

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: غرفه شهرداری تبریز در نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده شد.

به گزارش قلم پرس، سعید حاجی زاده با اعلام این خبر گفت: در آیین افتتاح این نمایشگاه که بر اساس اعلام برگزار کنندگان با حضور رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور افتتاح خواهد شد، شهردار تبریز و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز حضور خواهند یافت.

او با بیان اینکه این نمایشگاه به منظور ارائه دستاوردهای چهل ساله شهرداری های کل کشور و انتقال تجربیات برگزار خواهد شد افزود: شهرداری تبریز در این نمایشگاه توانمندی های خدماتی، فرصت های سرمایه گذاری، ظرفیت های گردشگری، مدیریت شهری، خدمات شهری، مدیریت پسماند، فضای سبز، حمل و نقل عمومی و ریلی درون شهری، ترافیک، فناوری اطلاعات، هوشمندسازی، توسعه حمل و نقل انسان محور، فرهنگی و اجتماعی، پروژه های عمران و بازآفرینی شهری(بافت فرسوده، حاشیه نشینی، بهسازی، محیط شهری) مدیریت ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری و مدیریت بحران را به بازدیدکنندگان ارائه کند.

حاجی زاده با اشاره به کسب عنوان برترین شهرداری در حوزه بازآفرینی شهری توسط شهرداری تبریز گفت: تلاش می شود تا با ارائه مناسب اقدامات و عملکرد شهرداری در سال های گذشته این موفقیت را تداوم بخشیم.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در بازدید از غرفه شهرداری تبریز در این نمایشگاه گفت: تعامل سازنده با دیگر ادارات کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری های کشور از دیگر اهداف این اداره کل در این نمایشگاه است.

 شایان ذکر است؛ نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی، شهر ایده آل، عصر امروز با حضور مسئولین و مدیران ارشد کشوری و شهرداران شهرهای کشور در بندرعباس  افتتاح می شود.