اعلام لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان در تبریز، آذرشهر و اسکو
اعلام لیست نهایی ائتلاف اصولگرایان در تبریز، آذرشهر و اسکو

دبیر شورای عالی اصولگرایان آذربایجان‌شرقی گفت: اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان لیست نهایی خود را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو مشخص کردند. تراب محمدی دبیر شورای عالی اصولگرایان آذربایجان‌شرقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بعد از رایزنی‌های مختلف این شورا با همراهی احزاب و گروه‌های […]

دبیر شورای عالی اصولگرایان آذربایجان‌شرقی گفت: اعضای شورای ائتلاف اصولگرایان لیست نهایی خود را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو مشخص کردند.

تراب محمدی دبیر شورای عالی اصولگرایان آذربایجان‌شرقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: بعد از رایزنی‌های مختلف این شورا با همراهی احزاب و گروه‌های اصول‌گرا لیست خود را در پنج حوزه انتخابیه تکمیل کرد تا با ارائه آن زمینه برای مشارکت بیشتر در انتخابات مجلس دهم و انتخاب گزینه‌های اصلح فراهم آید.

وی افزود: جلسات متعددی برای معرفی گزینه‌های نهایی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبریز برگزار شد که براساس نظر جمعی محمداسماعیل سعیدی، محمدحسین فرهنگی، احمد علیرضابیگی، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، لطیف لطیفی و معصومه راشد گزینه‌های نهایی ائتلاف اصولگرایی در انتخابات پیش رو در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو هستند.

دبیر شورای عالی اصولگرایان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: اهداف و برنامه‌های اصولگرایان در استان مبنی بر تعالی اهداف اقتصادی و رونق اقتصادی بوده و عدالت اجتماعی را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به معیارهای مدنظر شورای اصولگرایان استان برای قرار گرفتن نفرات در این لیست اظهار داشت: علاوه بر معیارهای مطرح اولیه در قانون چون «التزام عملی به اسلام و ولایت فقیه»، از میان این افراد کسانی را که این اعتقاد و التزام را در عرصه‌های مختلف به اثبات رسانده و سربلند بیرون آمده‌اند، انتخاب و معرفی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: وحدت اصولگرایان براساس بیانات رهبر معظم انقلاب در سال‌های ۸۵ و ۸۹ و هدایت روحانیت معظم شکل گرفته و خوشبختانه آذربایجان‌شرقی جزء استان‌های پیشرو در وحدت اصولگرایی بوده است.