اعطای تسهیلات بانکی با بهره  ۴ درصد به زنان بی‌سرپرست و سرپرست خانوار در تبریز/ با فروش ماشین آلات تشریفات شهرداری تبریز
اعطای تسهیلات بانکی با بهره  ۴ درصد به زنان بی‌سرپرست و سرپرست خانوار در تبریز/ با فروش ماشین آلات تشریفات شهرداری تبریز

[ad_1] اعطای تسهیلات بانکی با بهره ۴ درصد به زنان بی‌سرپرست و سرپرست خانوار در تبریز/ با فروش ماشین آلات تشریفات شهرداری تبریز لایحه شهرداری تبریز مبنی بر توانمندسازی زنان بی سرپرست و یا سرپرست خانوار جهت ایجاد کارگاه و فعالیت‌های اقتصادی با اکثریت آرا توسط شورای اسلامی شهر تبریز به تصویب رسید. به گزارش […]

[ad_1]

اعطای تسهیلات بانکی با بهره ۴ درصد به زنان بی‌سرپرست و سرپرست خانوار در تبریز/ با فروش ماشین آلات تشریفات شهرداری تبریز


لایحه شهرداری تبریز مبنی بر توانمندسازی زنان بی سرپرست و یا سرپرست خانوار جهت ایجاد کارگاه و فعالیت‌های اقتصادی با اکثریت آرا توسط شورای اسلامی شهر تبریز به تصویب رسید.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یعقوب هوشیار شهردار تبریز ظهر امروز در نود و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز در این خصوص اظهار کرد: برای نخستین بار طی سال آینده، بودجه شهرداری تبریز با پیوست فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تقدیم شورای اسلامی شهر می‌شود.

او با اشاره به انجام مطالعاتی در مورد ایجاد شغل پایدار و توانمندسازی زنان بی سرپرست و زنان سرپرست خانوار، تصریح کرد: با بانک‌ها مذاکراتی انجام یافته و مقرر شده است دو سوم از مبلغ وام برای این منظور را بانک تامین کرده و یک سوم را نیز شهرداری تامین کند.

هوشیار ادامه داد: مبلغ وام ۳۰ میلیون تومان با بهره چهار درصد است و محل منبع درآمدی لایحه نیز از محل فروش ماشین آلات تشریفات شهرداری خواهد بود.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: کل مبلغ مورد نیاز ۲۱ میلیارد است که از این مقدار، هفت میلیارد را شهرداری تامین می‌کند و برآورد شهرداری پرداخت وام به سه هزار نفر از این قشر است.

وی هدف از این لایحه را عمل به مسئولیت اجتماعی شهرداری تبریز عنوان کرد و افزود: امیدواریم شهرداری تبریز با عمل به کارکرد اجتماعی خود بتواند دیگر نهادها و ارگان‌های دخیل در مسئولیت‌های اجتماعی را نیز در مسیر توجه به کارکرد اجتماعی قرار دهد.

پایان پیام/


[ad_2]