اعضای هیأت داوران سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی معرفی شدند
اعضای هیأت داوران سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی معرفی شدند

[ad_1] اعضای هیأت داوران سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی معرفی شدند دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان‌شرقی، اعضای هیأت داوران این جشنواره را معرفی کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، شهرام خدایی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: “مهدی لزیری”، “احمد جولایی” و “سیروس مصطفی” داوری سی و چهارمین جشنواره […]

[ad_1]

اعضای هیأت داوران سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی معرفی شدند


دبیر سی و چهارمین جشنواره تئاتر استانی آذربایجان‌شرقی، اعضای هیأت داوران این جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، شهرام خدایی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: “مهدی لزیری”، “احمد جولایی” و “سیروس مصطفی” داوری سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر آذربایجان‌شرقی را بر عهده خواهند داشت.

وی افزود: این جشنواره به همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی و  انجمن نمایش استان و در راستای سیاست‌های کلان فرهنگی و هنری به منظور کشف استعدادهای خلاق در سال تولید دانش بنیان و اشتغال‌آفرین و  ایجاد بستری مناسب جهت رشد، هدایت و حمایت از گروه‌های تئاتری با زمینه‌سازی برای جذب بیشتر مخاطب و همچنین اشاعه هنر نمایش و آگاهی افراد جامعه با زبان شیوا و بلیغ نمایش به عنوان شاخص‌ترین زبان عواطف و احساسات و اندیشه‌ها در جهت رشد و شکوفایی این هنر ماندگار برگزار می‌شود.

خدایی گفت: جشنواره یاد شده از دوم تا چهارم آذرماه در شهرستان مرند برگزار خواهد شد و روز جمعه چهارم آذرماه نفرات و گروه‌های برتر این جشنواره معرفی خواهند شد.

وی، برگزاری این دوره از جشنواره در شهرستان مرند را در راستای تحقق عدالت فرهنگی دولت سیزدهم عنوان کرد.

گفتنی است، احمد جولایی متولد سال ۱۳۳۵ استاد دانشگاه و پژوهشگر هنر تئاتر در کشور است، مهدی لزیری نیز متولد ۱۳۲۷  تبریز است و نمایش‌های بسیاری را در کسوت کارگردانی، بازیگری و طراحی صحنه در کارنامه هنری خود دارد. همچنین سیروس مصطفی کارگردان، نویسنده و بازیگر، طراح نور و مدیر صحنه با سابقه تئاتر، متولد ۱۳۵۷ در شهر تبریز است.

براساس این گزارش سی و چهارمین جشنواره استانی تئاتر آذربایجان‌شرقی از دوم تا چهارم آذرماه جاری در شهرستان مرند برگزار خواهد شد.

پایان پیام/س


[ad_2]