اعتراف راننده تاکسی اینترنتی به قتل مسافر خانم در قزوین
اعتراف راننده تاکسی اینترنتی به قتل مسافر خانم در قزوین

خبرگزاری میزان_ به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین با توجه به اعلام کشف جسدی سوخته در اول تیرماه سالجاری تحقیقات قضایی و انتظامی در این خصوص آغاز و مشخص شد مقتول یکی از اعضای اتحادیه آرایشگران قزوین دارای دو سالن آموزش آرایشگری یکی در قزوین و دیگری در اسماعیل آباد می‌باشد که فرزندش […]

خبرگزاری میزان_ به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین با توجه به اعلام کشف جسدی سوخته در اول تیرماه سالجاری تحقیقات قضایی و انتظامی در این خصوص آغاز و مشخص شد مقتول یکی از اعضای اتحادیه آرایشگران قزوین دارای دو سالن آموزش آرایشگری یکی در قزوین و دیگری در اسماعیل آباد می‌باشد که فرزندش در تاریخ ۳۱ خرداد درخواست خودروی اینترنتی به مقصد روستای اسماعیل آباد کرده و راننده خودروی تیبا تاکسی اینترنتی پس از مراجعه به مبدأ اقدام به سوار کردن مسافر می‌ کند.

اما با توجه به عدم حضور مسافر در سالن و پیگیری صورت گرفته این راننده مدعی می‌ شود که مسافر را در مقصد پیاده و اطلاع دیگری از وی ندارد.

 

در اول تیر ماه جسد سوخته زنی در جاده بوئین زهرا کشف و پس از انجام تحقیقات محرز می شود جسد مکشوفه متعلق به مسافر بوده که به دلیل آسیب وارده به گلو (خفگی) فوت کرده و  قاتل جهت عدم امکان شناسایی با بنزین جسد را به آتش کشیده است.

 

با توجه به قرائن راننده احضار و منکر موضوع و مدعی عدم علم و اطلاع در این زمینه بود که با توجه به شواهد موجود اتهام قتل عمد به متهم تفهیم و با قرار بازداشت موقت به زندان اعزام شد.

گفتنی است متهم بعد از حدود یک هفته به قتل اقرار کرده و در تشریح نحوه قتل بیان می‌ کند که قبل از رسیدن به مقصد خودرو جوش آورده است. به علت توقف و گرمی هوا مسافر شاکی شده و به همین خاطر بحث لفظی بین وی و مسافر رخ داده است و وی را خفه و سپس در صندلی عقب خودرو قرار داده است. پس ازدرآوردن زیورآلات وی و خارج کردن سیم کارت و رم گوشی با تهیه بنزین از جایگاه سوخت اقدام به سوزاندن مقتوله و ترک محل حادثه می‌ کند.

متهم بعد از ظهر روز حادثه با مراجعه به بازار قزوین قصد فروش طلاجات را داشته که با توجه به مراجعه به طلا فروشی و اطلاع یافتن از بدل بودن آن اقدام به انداختن طلاجات به داخل چاه می‌نماید.

با توجه به اینکه کلیه قرائن و امارات مربوطه حاکی از مقرون به واقع بودن اقرار متهم می‌باشد، پرونده جهت تکمیل تحقیقات به شعبه بازپرسی ارجاع و در حال رسیدگی می‌باشد.

 

انتهای پیام/