اطلاعی از جزئیات بسته حمایتی تولیدکنندگان نداریم
اطلاعی از جزئیات بسته حمایتی تولیدکنندگان نداریم

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: راه دیگر جبران افزایش نرخ ارز در بسته جدید ارزی برای تولیدکنندگان حمایت در زمینه تامین ماشین‌آلات و مواد اولیه است تا بتوانند در وضعیت موجود ادامه فعالیت داشته باشند. به گزارش قلم پرس، رضا علیزاده در خصوص بسته حمایتی وزارت صنایع از تولیدکنندگان، اظهار داشت: باتوجه به […]

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: راه دیگر جبران افزایش نرخ ارز در بسته جدید ارزی برای تولیدکنندگان حمایت در زمینه تامین ماشین‌آلات و مواد اولیه است تا بتوانند در وضعیت موجود ادامه فعالیت داشته باشند.

به گزارش قلم پرس، رضا علیزاده در خصوص بسته حمایتی وزارت صنایع از تولیدکنندگان، اظهار داشت: باتوجه به اینکه در بسته ارزی که اخیرا توسط بانک مرکزی در حال اجرا شدن است مواد اولیه و ماشین‌آلات دیگر شامل دریافت ارز ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی نمی‌شوند تولید کشور دچار مشکل شده است.

افزایش قیمت مصرف‌کنندگان را دچار مشکل می‌کند

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولیدکنندگان باید برای جبران افزایش نرخ ارز در بسته جدید ارزی قیمت محصولات را افزایش دهند، گفت: باتوجه به وضعیت بازار و توان خرید مردم افزایش قیمت محصولات مصرف کنندگان دچار مشکل می‌شوند.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راه دیگر جبران افزایش نرخ ارز در بسته جدید ارزی برای تولیدکنندگان حمایت در زمینه تامین ماشین‌آلات و مواد اولیه است تا بتوانند در وضعیت موجود ادامه فعالیت داشته باشند، ادامه داد: هفته گذشته در نشست کمیسیون صنایع و معادن با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت اشاره شد که با وضعیت موجود تولیدکنندگان نمی‌توانند به حیات خود ادامه دهند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تولیدکنندگان یا باید قیمت محصولات خود را افزایش دهند و یا اینکه از آنها حمایت شود تا وضعیت موجود را حفظ کنند، عنوان کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست با اعضای کمیسیون صنایع و معادن از تهیه بسته حمایتی از تولیدکنندگان خبرداد.

اطلاعی از جزئیات بسته حمایتی تولیدکنندگان نداریم

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه از جزئیات بسته حمایتی دولت از تولیدکنندگان اطلاعی نداریم، خاطرنشان کرد: این بسته حمایتی باید شرایطی را ایجاد کنند که تولیدکنندگان بتوانند با نرخ معقول مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز خود را که نیاز به ارز دارد تامین کنند و نرخ جدید ارز را پوشش دهد./

منبع: خبرگزاری خانه ملت