تراکم جمعیتی مناطق در تدوین بودجه لحاظ شود
تراکم جمعیتی مناطق در تدوین بودجه لحاظ شود
رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تبریز پیشنهاد داد در تدوین بودجه مناطق شهرداری تبریز، تراکم جمعیتی مناطق نیز مدنظر قرار گیرد.

به گزارش قلم پرس، فریدون بابایی اقدم در جلسه امروز شورا که بحث تحقق درآمد مناطق شهرداری مطرح بود، تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص مالی شهرداری‌ها در برهه کنونی، میزان هزینه‌های جاری مناطق ۹ و ۳ رقم پایینی را نشان می دهد که این امر قابل تقدیر است.
وی افزود: با بررسی این رقم کاهشی در صورت منطقی و عملی بودن راهکارهای اتخاذ شده توسط این مناطق، برای کاهش هزینه‌ها، این عملکرد اگر در سایر مناطق نیز مدنظر قرار گیرد تا حدودی از فشار مالی شهرداری‌ها برداشته می‌شود.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر یادآور شد: در جلسه‌ای که با نمایندگان مجلس تبریز برگزار کردیم، مقرر شد پیگیر ابطال این مصوبه دولتی باشند ولی اعضای شورای شهر باید ماموریتی برای پیگیری مسائل باسمنج به سه عضو مشخص شده بدهند که این موضوع به صورت فوری انجام شود.

وی اضافه کرد: جایگاه کلانشهری تبریز با تشکیل بخش باسمنج زیر سوال رفته و محدوده شهر کاهش یافته است که باید در دیوان عدالت اداری شکایتی برای هیئت وزیران دولت قبل که تصمیم بر بخش شدن باسمنج گرفته‌اند، طرح شود.