اصلاحیه بودجه ای دولت برای خرید خدمت سربازی در سال ۹۸
اصلاحیه بودجه ای دولت برای خرید خدمت سربازی در سال ۹۸

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، از اصلاحیه بودجه سال ۹۸ توسط دولت برای گنجاندن خرید خدمت سربازی برای مشمولان غایب در سال آینده خبر داد. به گزارش قلم پرس، معصومه آقاپور علیشاهی نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با  اشاره به سررسید برخی اوراق مشارکت در سال ۹۸، گفت: موضوع خرید خدمت سربازی برای […]

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، از اصلاحیه بودجه سال ۹۸ توسط دولت برای گنجاندن خرید خدمت سربازی برای مشمولان غایب در سال آینده خبر داد.

به گزارش قلم پرس، معصومه آقاپور علیشاهی نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با  اشاره به سررسید برخی اوراق مشارکت در سال ۹۸، گفت: موضوع خرید خدمت سربازی برای مشمولان غایب در بودجه سال ۹۸ حذف شده بود، که پیشنهادی برای طرح دوباره این تبصره در بودجه سال ۹۸ مطرح کرده ام.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، افزود: دولت قصد دارد برای خرید خدمت سربازی برای مشمولان غایب در بودجه سال ۹۸ به مجلس اصلاحیه دهد که امکان تصویب این تبصره در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ وجود دارد.

سخت ترین بازپرداخت اوراق مشارکت در شهریور سال ۹۷ بود که انجام شد

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی که بودجه کشور محدود است باید از تمام پتانسیل ها برای افزایش منابع درآمدی استفاده کرد، ادامه داد: فروش خدمت سربازی به مشمولان غایب راهکار کوتاه مدتی برای افزایش درآمدهای دولت بوده که باید از آن استفاده کرد و این مبلغ را خانواده های متمول پرداخت می کنند و فشاری به قشر ضعیف جامعه در حوزه مادی وارد نمی شود.

آقاپور علیشاهی با بیان اینکه دومین اصلاحیه در بودجه ۹۸ در حوزه اوراق اسناد خزانه اسلامی است که بازپرداخت برخی از اوراق سال ۹۸ است، تاکید کرد: اوراق منتشر شده سال جاری پیمانکاران و بخش خصوصی به فروش نرسید، لذا سخت ترین بازپرداخت اوراق مشارکت در شهریور سال ۹۷ بود که انجام شد.

حساسیت در حوزه درآمدهای مالیاتی لحاظ شود

وی افزود: اکنون تهدید بزرگی که در بودجه ۹۸ وجود دارد تحقق درآمدهایی پیش بینی شده بوده که تحقق آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در حوزه درآمدهای مالیاتی باید حساس پیش رفت چراکه روی لبه تیغ قرار دارد، تصریح کرد: دولت باید در خصوص تحقق درآمدهای نفتی حساسیت داشته باشد.