اسکان بیش از ۳۷ هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان در طی ۷ روز
اسکان بیش از ۳۷ هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان استان در طی ۷ روز

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجانشرقی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۳۷ هزار و ۲۱۵ نفر در مراکز اسکان فرهنگیان این استان پذیرش شده اند. به گزارش قلم پرس به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، فکورنیا اظهار کرد: از […]

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجانشرقی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۳۷ هزار و ۲۱۵ نفر در مراکز اسکان فرهنگیان این استان پذیرش شده اند.

به گزارش قلم پرس به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، فکورنیا اظهار کرد: از روز نخست تاکنون ۳ هزار و ۳۸۱ خانوار در پایگاه های اسکان فرهنگیان استان مورد پذیرش قرار گرفته اند.

وی تعداد نفر روز اسکان مسافران نوروزی در مدارس استان را ۳۷ هزار و ۲۱۵ عنوان کرد و افزود: در نخستین روز از دور دوم سفرهای نوروزی نیز نزدیک ۵ هزار نفر روز پذیرش میهمان داشتیم.

نادر فکورنیا خاطر نشان کرد: در این روز تعداد ۲ هزار و ۱۱۰ نفر در قالب ۴ صد و ۴۶ خانوار در ستادهای اسکان فرهنگیان مورد استقبال و پذیرش قرار گرفتند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی با بیان این که ستادهای اسکان فرهنگیان این استان همچنان پذیرای همکاران محترم فرهنگی است، تصریح کرد: اسکان نوروزی فرهنگیان و خدمت رسانی به آنها تا آخرین دقایق مسافرتهای نوروزی ادامه خواهد داشت.