استقرار ۲۸۸۹ شعبه اخذ رای در حوزه‌های انتخابیه آذربایجان شرقی
استقرار ۲۸۸۹ شعبه اخذ رای در حوزه‌های انتخابیه آذربایجان شرقی

رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی از آمادگی کامل مجریان انتخابات برای ثبت حضور باشکوه مردم در این رویداد مهم خبر داد. به گزارش قلم پرس: سعید شبستری در بازدید از ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران، به اقدامات انجام یافته جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات هفتم اسفند اشاره […]

رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی از آمادگی کامل مجریان انتخابات برای ثبت حضور باشکوه مردم در این رویداد مهم خبر داد.

به گزارش قلم پرس: سعید شبستری در بازدید از ستاد انتخابات حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران، به اقدامات انجام یافته جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات هفتم اسفند اشاره کرد و گفت: همه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی برای برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه دست به دست هم داده‌اند.

وی از استقرار ۲۸۸۹ شعبه اخذ رای در حوزه‌های انتخابیه استان خبر داد و با بیان این که حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر با ۷۱۵ شعبه بزرگترین حوزه انتخابیه استان است، افزود: نیازمندی‌ها و امکانات لازم برای شعب اخذ رای تامین و همه تمهیدات لازم اندیشیده شده است تا هیچ مشکلی در روز اخذ رای پیش نیاید.

شبستری همچنین به ارایه آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی انتخابات اشاره کرد و گفت: در چند شهرستان نیاز به آموزش‌های تکمیلی بود که در روزهای باقی‌مانده تا انتخابات این کار نیز انجام می‌شود.

رییس ستاد انتخابات استان همچنین در خصوص فضای تبلیغات انتخاباتی در استان، گفت: تعداد محدودی از کاندیداها به صورت فعال با نصب بنر و پوستر و تشکیل ستاد در سطح شهر تبلیغات می‌کنند و تخلفات تبلیغاتی نیز از سوی مراجع ذی‌ربط رصد می‌شود.

وی با بیان این که عمده تبلیغات کاندیداها در فضاهای مجازی صورت می‌گیرد، افزود: به دلیل دسترسی اکثر مردم به فضای مجازی اگر به صورت بهینه از این فضا استفاده شود، نتایج خوبی حاصل خواهد شد و مردم هم می‌توانند ایده‌ها و نظرات خود را با نامزدها در میان بگذارند.

وی با اشاره به این که فضای تبلیغات انتخاباتی در شهرهای کوچک و شهرستان‌ها پرشورتر از کلان‌شهرهاست، افزود: با توجه به این که در شهرهای کوچک امکان دیدار چهره به چهره کاندیداها با بیشتر مردم وجود دارد شاهد تبلیغات گرم و پرشور در این شهرها هستیم و در عین حال به کاندیداهای کلانشهرها نیز توصیه می‌کنیم از فرصت ارتباط با مردم استفاده کنند.

شبستری با بیان این که ساعت ۸ صبح روز پنج‌شنبه ششم اسفند آخرین مهلت تبلیغات نامزدهاست، گفت: ان‌شاءالله با حضور باشکوه مردم در انتخابات هفتم اسفند شاهد نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی خواهیم بود.

وی در مورد آخرین آمار کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در چند روز اخیر تعدادی از کاندیداها تایید یا رد شده‌اند، اما طبق آخرین اطلاع، بررسی صلاحیت نامزدها تقریبا تمام شده و احتمال تغییرات بسیار پایین است.

دبیر ستاد انتخابات استان و مسوول کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات این ستاد نیز دکتر شبستری را در این بازدید همراهی کردند.