ارسال تعرفه به حوزه ورزقان به دلیل بالا بودن مشارکت مردمی
ارسال تعرفه به حوزه ورزقان به دلیل بالا بودن مشارکت مردمی
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: به لیل بالا بودن مشارکت مردمی در حوزه ورزقان و اتمام تعرفه‌های اخذ رأی مجدداً تعرفه‌های دیگری ارسال شده است.

علیار راستگو در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص  انتخابات و آخرین وضعیت شعب اخذ رأی، اظهار داشت: امروز به دلیل اهمیت انتخابات مجلس که قوه مقننه و نظارتی بر اجرای قانون بوده دارای اهمیت است و مردم با حضور در ۳۰۵۳ شعبه رأی خود را به صندوق‌های می‌ریزند.

افزود: تا به این لحظه مشکل خاص تأثیرگذار درروند انتخابات وجود نداشته و همکاران نظارتی و اجرایی مشغول انجم وظایف خود هستند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی اضافه کرد: با توجه به اینکه مدت قانونی اخذ رأی تا ساعت ۱۸ بوده از مردم عزیز دعوت می‌کنیم تا در مهلت زمان قانونی برای شرکت در انتخابات اقدام کرد و حضور خود را به دقایق پایانی موکول نکنند.

وی در خصوص تمدید زمان انتخابات، گفت: در خصوص تمدید زمان اخذ رأی بنا به تشخیص ستاد انتخابات کشور از طریق اطلاعیه اعلام خواهد شد.

راستگو ادامه داد: به لیل بالا بودن مشارکت مردمی در حوزه ورزقان و اتمام تعرفه‌های اخذ رأی مجدداً تعرفه‌های دیگری ارسال شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم عزیز در زمان حضور پای صندوق‌های رأی اصل شناسنامه و کد ملی خود را همراه داشته باشند و ایننکه به دلیل وجود دستگاه احراز هویت نیازی به ثبت اثر انگشت با استامپ نیست.