اردن سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد
اردن سفیر رژیم صهیونیستی را احضار کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه اردن سفیر رژیم صهیونیستی در امان را در اعتراض به بازداشت دو شهروند اردنی در سرزمین‌های اشغالی فراخواند. به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه اردن در حساب کاربری خود در توییتر آورده است: امروز وزارت خارجه اردن سفیر اسرائیل در امان را فراخواند تا […]

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت خارجه اردن سفیر رژیم صهیونیستی در امان را در اعتراض به بازداشت دو شهروند اردنی در سرزمین‌های اشغالی فراخواند.

به گزارش پایگاه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه اردن در حساب کاربری خود در توییتر آورده است: امروز وزارت خارجه اردن سفیر اسرائیل در امان را فراخواند تا پیام اعتراضی شدید اللحن را در خصوص بازداشت دو شهروند اردنی در اسرائیل و شیوه برخورد مسئولین اسرائیل با این حادثه و با شهروندان اردن را به او منتقل کند.

در این پیام آمده است: اسرائیل باید به همه حقوق قانونی و انسانی شهروندان اردنی احترام گذاشته و آنها را آزاد کند.

کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی هفته گذشته اعلام کرده بود که دادگاه نظامی حیفا بازداشت دو شهروند اردنی را تا روز پنجشنبه این هفته تمدید کرده است. این دو نفر اواخر هفته گذشته  از مرز اردن وارد سرزمین‌های اشغالی شده‌اند.

به گفته کمیته امور اسرا، مقامات رژیم صهیونیستی آنها را متهم به ورود غیرقانونی به داخل سرزمین‌های اشغالی و توطئه برای انجام یک عملیات تروریستی کرده است. این دو تا ساعت ۱۲ سه شنبه شب اجازه ملاقات با هیچ وکیلی هم ندارند.

انتهای پیام/.