ارتقاء امور پژوهشی مستلزم تقویت زیرساخت‌ها است
ارتقاء امور پژوهشی مستلزم تقویت زیرساخت‌ها است

وزیر علوم با ابراز امیدواری نسبت به تصویب پیشنهاد اختصاص۸۰۰میلیون دلار از صندوق توسعه ملی به امور پژوهشی، ارتقاء امور پژوهشی را نیازمند اصلاح زیرساخت‌ها دانست. به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمد فرهادی  از تلاش برای اختصاص درصدی از اعتبارات صندوق توسعه ملی به امور پژوهشی در پی پیشنهاد نمایندگان […]

وزیر علوم با ابراز امیدواری نسبت به تصویب پیشنهاد اختصاص۸۰۰میلیون دلار از صندوق توسعه ملی به امور پژوهشی، ارتقاء امور پژوهشی را نیازمند اصلاح زیرساخت‌ها دانست.

به گزارش قلم پرس به نقل از خبرگزاری خانه ملت، محمد فرهادی  از تلاش برای اختصاص درصدی از اعتبارات صندوق توسعه ملی به امور پژوهشی در پی پیشنهاد نمایندگان در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۶ خبر داد و گفت: به دنبال پیشنهاد تعدادی از نمایندگان در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۶ مبنی بر اختصاص اعتبارات به امور پژوهشی از صندوق توسعه ملی، این رقم با پیگیری وزارت علوم و نمایندگان به رقم ۸۰۰میلیون دلار رسیده و البته امید است مصوبه کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس نیز رای بیاورد تا شاهد ارتقاء امور پژوهشی در دانشگاه‌ها باشیم.

وی همچنین تاکید کرد: ارتقاء امور پژوهشی مستلزم تقویت زیرساخت‌ها، تامین تجهیزات لازم، بازسازی و نوسازی آزمایشگاه‌ها است و البته وزارت علوم این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین افزود: لیست کمبودها و نیازهای تجهیزاتی و امکاناتی دانشگاه‌ها در سراسر کشور مشخص شده است و به محض تصویب و واریز این بودجه، در راستای بهبود امور پژوهشی اقدام خواهد شد./