اختتامیه سومین دوره مسابقه اولدوزلار ارس برگزار شد
اختتامیه سومین دوره مسابقه اولدوزلار ارس برگزار شد

[ad_1] اختتامیه سومین دوره مسابقه اولدوزلار ارس برگزار شد اختتامیه سومین جشنواره استعداد برتر ارس (اولدوزلار) ویژه شمالغرب کشور امروز ۲۹ تیرماه در سالن حکیم نباتی ارس با معرفی نفرات برتر برگزار شد. اختتامیه سومین جشنواره استعداد برتر ارس(اولدوزلار) ویژه شمالغرب کشور در دو گروه سنی الف(زیر ۱۷ سال) و گروه سنی ب(۱۸ سال به […]

[ad_1]

اختتامیه سومین دوره مسابقه اولدوزلار ارس برگزار شد

اختتامیه سومین جشنواره استعداد برتر ارس (اولدوزلار) ویژه شمالغرب کشور امروز ۲۹ تیرماه در سالن حکیم نباتی ارس با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

اختتامیه سومین جشنواره استعداد برتر ارس(اولدوزلار) ویژه شمالغرب کشور در دو گروه سنی الف(زیر ۱۷ سال) و گروه سنی ب(۱۸ سال به بالا) و بخش ویژه ارسوندان در سالن حکیم نباتی منطقه آزاد ارس برگزار شد و در گروه سنی الف(زیر ۱۷) سال در بخش اول ائلشن داوری از تبریز در رشته خوانندگی مقام اول، طاها زارع سرشت از تبریز در رشته نوازندگی و الیار سعید از استان اردبیل در رشته خوانندگی مقام سوم را بدست آوردند.
همچنین در بخش دوم گروه سنی الف فاطمه نصیری از میانه در رشته تئاتر مقام اول، مهیاس اکبری در رشته ورزشی از جلفا مقام دوم و نیما استادی در رشته ورزشی از شهر جلفا مقام سوم را بدست آوردند.

در گروه سنی ب(۱۸ سال به بالا) نیز در بخش اول ائلشن خرسندی نیا از تبریز در رشته خلاقیت فردی(بیدباکس)، محمد جعفری در نوازندگی از تبریز و پیمان جعفری از تبریز در رشته نوازندگی مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
در بخش دوم پیمان پورقاسم از تبریزدر رشته خلاقیت های گروهی(رقص گروهی) خیراله محمدزاده از شهر شوط در رشته نقاشی و امیرحسین حاجی الف خانی از تبریز در رشته شعبده بازی اول تا سوم شدند.

در بخش ویژه ارسوندان نیز آوا مختاری در رشته استندآپ کمدی مقام اول،زهرا علی نژاد در رشته نوازندگی مقام دوم و مریم عابدی در رشته گویندگی مقام سوم این دوره از جشنواره را کسب کردند.

در سومین دوره جشنواره استعداد برتر ارس(اولدوزلار) ویژه شمالغرب کشور ۲۹۲ شرکت کننده از استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، اردبیل و زنجان ثبت نام کرده بودند که از این تعداد شرکت کننده ، ۴۲ نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. سپس در پایان مرحله نیمه نهایی، از بین شرکت کنندگان ۲۴ نفر به مرحله نهایی این مسابقات راه یافتند.

لازم به توضیح است داوری این دوره توسط اساتید رشته های مختلف شامل مسعود امیر سپهر ، فرزاد تقی لر ، ناصر تقی زاده و رضا ابراهیم زاده(روشن) انجام شد.

[ad_2]