احمدی: جامعه ورزش همواره در امور خیریه پیشگام بوده است
احمدی: جامعه ورزش همواره در امور خیریه پیشگام بوده است

به گزارش ایسنا و به نقل از  وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان در مراسم کمک مومنانه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار کرد: این مراسم همزمان شده با شب شهادت حضرت علی(ع) که اسوه و مقتدای همه جوانمردان و پهلوانان عالم است‌. او افزود: امیدوارم که همه شیفتگان حضرت علی (ع) بتوانند در […]

به گزارش ایسنا و به نقل از  وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان در مراسم کمک مومنانه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار کرد: این مراسم همزمان شده با شب شهادت حضرت علی(ع) که اسوه و مقتدای همه جوانمردان و پهلوانان عالم است‌.

او افزود: امیدوارم که همه شیفتگان حضرت علی (ع) بتوانند در مسیر ایشان قدم بردارند و بتوانیم ذره‌ای از این اقیانوس را در وجود خودمان پیاده کنیم.

احمدی گفت: دستگیری از مستمندان همیشه در سرلوحه کاری حضرت علی (ع) بود و جامعه ورزش افتخارش این بوده که مقتدایش حضرت علی (ع) است.

معاون وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در سال ۹۹ بارها و بارها مراسم کمک مومنانه برگزار شد و خداروشکر می‌کنیم که برای داشتن همچنین جامعه آگاهی که احساس مسئولیت می‌کنند.

وی با تاکید براین که جامعه ورزش ما در همه میادین پیشگام ، فعال و حضوری موثر داشته است، تصریح کرد : این قشر عظیم در همه اتفاقات با مردم ایران همدل بوده و هستند .

انتهای پیام