احسان حدادی: مقصر آسیب‌دیدگی نیستم/ از منتقدان معذرت‌ می‌خواهم
احسان حدادی: مقصر آسیب‌دیدگی نیستم/ از منتقدان معذرت‌ می‌خواهم

به گزارش ایسنا، روز گذشته(چهارشنبه) اخباری در مورد آسیب‌دیدگی احسان حدادی منتشر شد و شائبه عدم آمادگی او تا المپیک را مطرح کرد. مسئولان فدراسیون دوومیدانی هم عنوان کردند که بعد از انجام بررسی‌های پزشکی نظر نهایی را در مورد وضعیت این ورزشکار اعلام می‌کنند. در ویدئویی که فدراسیون دوومیدانی روی سایتش منتشر کرده است، […]

به گزارش ایسنا، روز گذشته(چهارشنبه) اخباری در مورد آسیب‌دیدگی احسان حدادی منتشر شد و شائبه عدم آمادگی او تا المپیک را مطرح کرد. مسئولان فدراسیون دوومیدانی هم عنوان کردند که بعد از انجام بررسی‌های پزشکی نظر نهایی را در مورد وضعیت این ورزشکار اعلام می‌کنند.

در ویدئویی که فدراسیون دوومیدانی روی سایتش منتشر کرده است، احسان حدادی در مورد وضعیت آسیب‌دیدگی و تمرینات خود می‌گوید: خوشبختانه تمریناتم را  بعد از جراحی پاشنه در جزیره کیش ادامه دادم و اردوی خوبی داشتم. در ادامه طبق برنامه‌های آقای مک ویلکینز اردوی آمریکا شروع شد. از آنجایی که بعد از جراحی پاشنه‌ام ۶ هفته پایم در کفش‌های مخصوص بود و نمی‌توانستم خوب راه بروم، همین باعث شد بالانس کمرم بهم بخورد و از ناحیه دیسک دچار مشکل شوم. البته از ۵- ۶ سال گذشته از ناحیه دیسک دچار آسیب دیدگی و مشکل بودم و می‌دانید که بعضی اوقات این دیسک به پا می‌زند و خیلی درد شدیدی دارد اما خوشبختانه با فیزیوتراپی و با کمک دوستانمان در فدراسیون پزشکی ورزشی، یکسری تمرینات درمانی را انجام دادم و اکنون دو هفته‌ای است که خیلی راحت پرتاب می‌کنم و مشکل خاصی ندارم. امیدوارم همینگونه ادامه بدهم و امسال نتیجه خوبی بدست بیاورم.

او در ادامه افزود: از فدراسیون دوومیدانی خیلی تشکر می‌کنم چون همه جوره پشت ورزشکاران هستند و امسال جزو معدود سال‌هایی است که همه ورزشکاران در اردو حضور دارند و همه راضی هستند. من هم امسال خیلی نسبت به سال قبل طبق برنامه جلو رفتم و اگر اتفاق و آسیبی بوده، مقصرش من نیستم. آسیب در ورزش هست اما تمام تلاشم را می‌کنم که با بهترین شرایط در بازی‌های توکیو حضور پیدا کنم چون خودم، مربی‌ام، فدراسیون دوومیدانی، کمیته ملی المپیک و همه کسانی که حمایت می‌کنند توقع دارند احسان حدادی در المپیک نتیجه‌ای معقول، خوب و در حد خودش بگیرد. تلاشم را می‌کنم که اول از همه سالم حضور پیدا کنم و بهترین نتیجه را بگیرم.

حدادی خطاب به منتقدان خود گفت: هدف من از اردو و تمرین بالا بردن پرچم ایران است و از تمام منتقدان خواهش می‌کنم که حمایت کنند چون من ۲۰ سال است در ورزش قهرمانی هستم و  امسال المپیک و سال آینده بازی های آسیایی را پیش رو داریم. اگر جایی حرفی زده‌ام و دوستان ناراحت شده‌اند که تا این حد انتقاد می‌کنند، عذرخواهی می‌کنم. آنقدر جرات دارم که اگر کار اشتباهی انجام دادم و کسی را ناراحت کردم، عذرخواهی کنم. امیدوارم دوستان حمایت کنند چون مهمترین چیز در این زمان آرامش است. 

انتهای پیام